• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

PR-фахівці понад 20 компаній поділилися стратегіями комунікацій на PR марафоні у Києві

11 Листопада, 2023
Час прочитання: 3 хв.
A A
PR-фахівці понад 20 компаній поділилися стратегіями комунікацій на PR марафоні у Києві
Share on FacebookShare on Twitter

8 листопада понад 400 учасників долучилися до PR-марафону, організованому онлайн-медіа про маркетинг та креатив MMR та бізнес/медіа холдингом Ekonomika+. Протягом дня інтенсивного навчання фахівці з PR, комунікацій, власники бізнесів та топменеджери переймали досвід представників провідних брендів та агенцій.

Місцем зустрічі PR-спільноти став Unit.City. Ведучі заходу: Андрій Ковальський, ведучий новин «Факти» на ICTV та національного марафону «Єдині новини», та Катерина Волошина, головна редакторка MMR.


Андрій Ковальський та Катерина Волошина

Відкрила марафон Анна Ільєнко, Sales & Development Director Gradus Research. Вона поділилася результатами нещодавнього дослідження споживачів та маркетинг-спільноти про те, якими мають бути комунікації брендів під час війни.

Ксенія Тюрікова, Head of Public Relations and Employer Branding FAVBET, наголосила на важливості бізнесу знайти формати співпраці з державою та розповіла про досвід роботи FAVBET із МОЗ, Міністерством молоді та спорту, UNITED 24 та Мінцифри.

Ксенія Тюрікова

Як створювати комунікації з мільйонами органічного охоплення, поділився Антон Бокий, Head of PR and Social Media Marketing INTERTOP, а що ж таке насправді особистий бренд, розповіла Саша Фідкевич, бізнес-консультантка, експертка з розвитку брендів.

Як ПУМБ допомагав російськомовній аудиторії переходити на українську за допомогою проєкту «БезуМОВНА підтримка», поділилася Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ. Комунікація про лагідну українізацію від банку охопила понад 11 мільйонів контактів.

Ксенія Сікорська

Про комунікацію Нової пошти у соцмережах розповіла Head of SMM Нової пошти Дар’я Сторож, а як робити впливові соціальні проєкти, поділилися Олена Осипчук, PR-директорка SOCAR, та Валерія Татарчук, засновниця фонду «Твоя опора».

Що вигідніше для бізнесу — інхауз PR-відділ чи комунікаційне агентство, обговорили у форматі панельної дискусії Олеся Стойко, Managing Partner PointeR Agency та Havas PR Ukraine, Алла Позичанюк, керівниця PR-відділу «Фармак», Ярослава Полякова, директор з корпкомунікацій ОККО, Оксана Аккерман, засновниця PR buro Ackermann. Модераторка — Оксана Рудюк, PR-директорка American University Kyiv. Учасниці дійшли висновку, що потрібно комбінувати обидва ресурси залежно від цілей бізнесу та масштабності PR-кампанії.

Анастасія Левко, керівниця з питань розвитку бренда роботодавця Райффайзен Банку, розповіла про комунікаційні виклики, з якими зіткнулася компанія під час війни: зберегти та об’єднати команду, потурбуватися про клієнтів та підтримувати країну.

Анастасія Левко

«Ваша репутація, вибудована роками, допоможе вам під час кризи. Тому важливо робити моніторинг, адже вчасно виявлене негативне згадування допомагає зменшити негативний вплив», –– про те, як бізнесу діяти під час кризи, надала рекомендації Катерина Співакова, керівниця департаменту комунікацій, PR та GR Kernel.

Олена Бабикіна, керівниця департаменту комунікацій Cosmolot, переконана: благодійність не любить тишу. Про те, як створювати та комунікувати про КСВ-проєкти, вона розповіла на PR-марафоні.

Олена Бабикіна

Про зміни комунікації в Укрзалізниці розповів Олександр Шевченко, заступник директора Пасажирської компанії, керівник з пасажирських комунікацій та клієнтського сервісу Укрзалізниці:

Олександр Шевченко

«Залежно від аудиторії комунікація Укрзалізниці має різні цілі. Українцям важливо доносити, що відбуваються правильні зміни, аби стимулювати людей повертатися з-за кордону додому. Натомість мета комунікації з міжнародною аудиторією — утримувати увагу світу до подій в Україні.  Ми конкуруємо за увагу, а отже, і кошти урядів, міжнародних фондів, рядових людей усього світу. Більше прикладів героїзму — більше допомоги».

Побудову особистого бренда у форматі панельної дискусії обговорили Денис Волосов, власник агенції «Люди Digital» та ком’юніті digital-людей The DVIZH,  Валерія Толочина, Global Chief Marketing Officer MEGOGO, Руслан Бессонний та Тіна Завадська, співзасновники NAME PR. Модераторка — Аліна Щербина, засновниця PR-агенції «Великі історії», керівна партнерка LEAD business club. Учасники наголосили, що потрібно відрізняти персональний бренд та блогерство, і фокусуватися насамперед на діях та побудові своєї репутації.

На PR-марафоні також відбулося нагородження призерів конкурсу PR-кейсів. Дізнатися імена переможців можна на MMR.

Організатори дякують партнерам PR-марафону: технологічному партнеру FAVBET, фінансовому партнеру ПУМБ, гостинному партнеру Unit.City, компаніям «Небесна криниця» та Corsico caffetteria, кондитерській компанії «Київський БКК», солодким партнерам Lantmännen Axa та BISCOTTI, партнерам Latinium та Jack Daniel’s.

А також медіапартнерам: телеканалу  ICTV 2, телеканалу «Київ», телеканалу «Еспресо», 33 телеканалу, радіо «Авторадіо», порталу «44.ua», онлайн-медіа «Ділова столиця», Postfactum, Ua.news, Marketer.ua, «Про гроші», «Перший бізнесовий», Cases media, компаніям ADV.EXPERT, GORODOK, Infovision, Hurma,  Асоціації креативних індустрій України, Європейській Бізнес Асоціації та Асоціації IT Ukraine.

Теги: PRкреативтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.