Навесні 2023, через рік від початку повномасштабної війни, кількість тварин, які потребували підтримки зооволонтерів, збільшилася в рази. Багато чотирилапих були травмовані, тому потребували лікування та реабілітації. А українці мали все менше ресурсу, щоб донатити навіть на військові збори.
Український ритейл теж боровся за виживання. Мережа супермаркетів «Фора» намагалася відбудувати зруйновані магазини та відкривати нові. Піклуватися про асортимент, якість і позитивні емоції своїх гостей. Та по можливості підтримувати соціальні ініціативи.
Фора взялася допомогти зібрати кошти на старт будівництва багатофункціонального центру для тварин ГО «Зоопатруль». І планувала робити це разом зі своїми гостями, тому потрібно було підтримати цей збір комунікаційно.
Завдання
Маючи кількарічний досвід співпраці, ми, агентство provid, спільно з клієнтом розробляли ідею механіки та рекламної кампанії на підтримку цього збору. Як зробити так, щоб зібрати кошти на побудову центру для тварин, фактично не оголошуючи збір?
Рішення
Ми зайшли через позитивні дружні емоції та теплу атмосферу. Ми не просили гроші в гостей Фори.
Яскраві макети з тваринами у дружній і легкій манері запрошували на каву та чітко доносили просту механіку: 1 кава — 1 грн на допомогу тваринам.
З банерів у диджиталі, постів у соцмережах, роликів у метро неподалік магазинів, постерів на вході чотирилапі українці запрошували на добру (в усіх сенсах) каву до Фори. А всередині магазинів усіляко привертали увагу до кавапоїнту, вели до купівлі, отже, і донату, та дякували за це.
Результати
За два місяці кампанії було зібрано 1 055 831 грн.