24 лютого Росія вдерлася в Україну. З перших днів війни всі: від великих благодійних фондів до звичайних небайдужих людей, збирали гроші, щоб допомогти нашій країні вистояти. Але війна продовжується, і Україна все ще потребує допомоги. Так на передовій благодійності з’явився Aid Legion. Фонд доставляє допомогу з усього світу українським захисникам та мирним жителям, які постраждали внаслідок війни.
Війна змінила життя кожного. Креативний ринок не став винятком. Київська агенція Drama Queen з комерційних клієнтів перемкнулась на соціальні проєкти, які допомагають країні у часі війни. Aid Legion — бренд, створений Drama Queen за 3 тижні.
Світові ЗМІ щодня публікують жахливі фотографії із закликами врятувати Україну. Drama Queen вирішили зайти з іншої сторони та обрали протилежну стратегію для Aid Legion. Вони створили недраматичний фонд. Оптимістичний, сильний, сміливий і навіть дещо іронічний.
Аудиторія Aid Legion — іноземці. Жорстока правда полягає в тому, що війну в Україні вони сприймають, як ще одну новину в стрічці. Питання часу, коли вони стануть байдужими і почнуть «скіпати прероли» про війну. Замість давити на жаль, Drama Queen навпаки просять не РЯТУВАТИ УКРАЇНУ, а БОРОТИСЯ РАЗОМ З УКРАЇНОЮ.
«Допийте, будь ласка, каву», — звертається Aid Legion до аудиторії. «Не потрібно відмовлятися від життя, впадати в депресію чи братися за дідусеву зброю. Замість цього – донатьте! Це ваша найкраща зброя в цій боротьбі за свободу та людяність», — інсайт, який ліг в основу відео-експлейнера.
«Зрештою, ти можеш бути як Гендальф. Тільки по-справжньому» — йдеться у відео:
«Сумувати, відмовлятися від своїх справ або дзвонити Путіну» — неефективний спосіб підтримати Україну. Допомога Aid Legion будь-яким можливим способом очевидно допомагає набагато більше», — говорить ще один промо-ролик:
Той самий надихаючий тон з’явився і в діджитал-комунікації фонду.
Читайте також:
«Незламні» в Парижі. Виставка фотодокументів війни