• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Анімаційну рекламу Innocent заборонили через «оманливі» екологічні твердження

24 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Анімаційну рекламу Innocent заборонили через «оманливі» екологічні твердження
Share on FacebookShare on Twitter

Анімаційна реклама Innocent 2021 року Little Drinks, Big Dreams була заборонена Управлінням зі стандартів реклами (ASA), тому що реклама «вводить в оману». У звіті ASA зазначено, що реклама має на увазі, що покупка продукції Innocent «має позитивний вплив на навколишнє середовище, хоча це не так».

У рекламі, яку зняла Mother London та продюсувала Blinkink, представлені чудові персонажі, які співають привабливу мелодію про «зміну» світу, щоб підкреслити прагнення «зробити планету здоровою і щасливішою», як говорилося в прес-релізі 2021 року. Рекламні зображення продуктів Innocent поряд із цим «залагодженим світом» насправді це те, у чому полягає велика частина проблеми, каже ASA.

«У рекламі спочатку було зображено пошкоджену планету та коричневу їжу. Потім перехід на зображення планети, яка „приводить себе в порядок“, в той час, як напої Innocent споживаються разом із зображеннями продуктів Innocent, що показують людей і тварин, які відпочивають у зеленому середовищі, — йдеться у рішенні ASA. — Ми вважали, що це означало, що існує прямий зв’язок між вибором напоїв Innocent і прийняттям позитивних дій для допомоги довкіллю».

У оригінальній рекламі герої співали: «Ми псуємо планету. Ми дійсно все дуже добре зіпсували», підкреслюючи екологічні проблеми, такі як забруднення моря. Потім вони заспівали: «Допоможімо планеті. Виправляти — це дуже добре…», це все супроводжувалося зображеннями людей, які переробляють і вичавлюють фрукти з дерева в смузі Innocent.

Минулого року група захисту Plastics Rebellion почала протестувати проти кампанії, стверджуючи, що реклама говорить про те, що покупка одноразового пластику корисна для навколишнього середовища.

innocent-little-drinks-big-dreams-asa-ban-advertising-itsnicethat-03.jpg

Що стосується використання ними одноразового пластику, Innocent сказав, що «реклама не стверджує, що їх використання краще, ніж інші форми пакування, а натомість намагається показати, що переробка краще, ніж викидання», згідно з ASA. Innocent також додав, що це B Corp, сертифікат, наданий деяким компаніям, які демонструють високі соціальні та екологічні результати. Innocent заявив, що зобов’язався бути нейтральним до вуглецю до 2030 року і відкрили фабрику з нейтральним вмістом вуглецю, яка працювала на відновлюваних джерелах енергії та системі очищення, яка зменшила використання води на 75%.

У недавньому дописі в Twitter Plastic Rebellion пише: «Innocent використовував свій статус B Corp як частину своєї оборони. Ми вважаємо, що в гіршому випадку статус B Corp може діяти як засіб маскування для недружніх для планети проступків, наче Фредді Крюгера звільняють за його благодійну роботу».

Lastly, Innocent used their BCorp status as part of their defence. We feel that at worst, BCorp status can act as a kind of cloaking device for planet-unfriendly misdemeanours, a bit like Freddy Kruger being let off for his charity work. pic.twitter.com/NCr227ZH8K

— Plastics Rebellion (@PlasticsRebel) February 23, 2022
Анімаційну рекламу Innocent заборонили через «оманливі» екологічні твердження

У остаточному рішенні ASA зазначається: «Хоча ми визнали, що Innocent вживали різноманітні дії, спрямовані на зменшення впливу їхньої продукції на навколишнє середовище, це не продемонструвало, що їхня продукція мала чистий позитивний вплив на навколишнє середовище протягом усього їхнього життєвого циклу. Ми також відзначили, що їхні пляшки для напоїв містять неперероблений пластик, і що видобуток сировини та подальша переробка цих матеріалів для виробництва пляшки матиме негативний вплив на навколишнє середовище». Далі в постанові зазначено, що реклама не повинна з’являтися знову в нинішньому вигляді.

Прес-секретар Innocent зазначив: «Ми розчаровані, побачивши рішення ASA. Наша реклама завжди була спрямована на те, щоб висвітлити важливі глобальні екологічні проблеми та необхідність спільних дій для внесення змін. На нашому веб-сайті ми прозоро розповідаємо більше про роботу, яку ми проводимо в галузі екологічного розвитку. Як і з будь-якими новими інструкціями, ми хотіли б співпрацювати з ASA та іншими брендами, щоб зрозуміти, як їх узгодити, щоб продовжити розмову на ці важливі теми».

Анімаційну рекламу Innocent заборонили через «оманливі» екологічні твердження
innocent-little-drinks-big-dreams-asa-ban-advertising-itsnicethat-04.jpginnocent-little-drinks-big-dreams-asa-ban-advertising-itsnicethat-05.jpg

Джерело


Читайте також:

Поєднання науки з моушн-дизайном, щоб залучити аудиторії до кліматичної кризи

Фінські дизайнери створили стілець, що сам підводиться на ноги після кожного падіння

Теги: екологіярозвитоксуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни
Бізнес та Інновації

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни

17 Вересня, 2024

Із початком війни і обстрілів енергетичної інфраструктури Україна стала унікальним кейсом у світі, де попит на сонячні електростанції та системи резервного живлення розвивається не завдяки, а всупереч усім чинникам: війні,...

Читати даліDetails

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.