• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Косплей EXMO на вірусне відео японської компанії Icebar:як криптовалютна біржа вибачилася за введення комісії

24 Лютого, 2022
Час прочитання: 1 хв.
A A
Косплей EXMO на вірусне відео японської компанії Icebar:як криптовалютна біржа вибачилася за введення комісії
Share on FacebookShare on Twitter

У січні 2020 EXMO прийняла рішення ввести плату за неактивність акаунтів з метою стимулювання користувачів. Так, якщо протягом 6 календарних місяців трейдер не здійснював жодної транзакції або одного депозиту, або одного виведення коштів, такий рахунок вважався неактивним. Це спричинило хвилю негативу серед клієнтів біржі. У травні 2021 року комісія була скасована. Усім користувачам, хто звертався до підтримки EXMO, біржа повертала списані активи.

Сергій Жданов, виконавчий директор EXMO, прокоментував пост одного з користувачів, який зіткнувся зі списанням коштів через неактивність облікового запису: «Ми вибачаємося за незручності. Ми повертали комісію за неактивність за першим зверненням будь-якого з клієнтів до нашої підтримки, оскільки розуміли, що клієнт активний. Наші клієнти для нас дуже багато значать, щоб ось так їх ображати, тому ще раз вибачте, повертайтеся до нас, ми виправимося. Даний тип комісії скасовано і більше не застосовуватиметься», — прокоментував Сергій Жданов.

Команда випустила відеовибачення, в якому визнає свою помилку і тим самим підкреслює, що кожна думка користувачів біржі є цінною для EXMO:

«Політика нашої компанії передбачає відкритість до будь-яких фідбеків, негативних у тому числі. З кожного кейсу — незалежно, успішний він чи ні — ми робимо висновки. Для того, щоб стати кращими», — кажуть в EXMO.

https://www.youtube.com/embed/YT1U9USRyGY”

У своєму відеозверненні EXMO посилаються на відоме відео японської компанії Icebar, де вся команда компанії вибачилася за підвищення ціни на продукт, яка 25 років залишалася незмінною.


Читайте також:

Теги: антикризовий PRгуморкреативність

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025
Маркетинг і Комунікації

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025

11 Квітня, 2025

Щороку Всеукраїнська рекламна коаліція підводить підсумки Національного рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств України — провідного галузевого інструменту, що відображає творчі досягнення агенцій у рекламно-комунікаційній індустрії. Формування рейтингу базується на...

Читати даліDetails

Як потрапити до Національного рейтингу креативності 2024

Віртуальні обійми та талановиті передбачення. В Україні з’явився новий чатбот для підлітків

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
Культура і Життя

Прийом заявок на конкурсну програму №3 «Ти та Київ»: креативне відео про Київ

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.