• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Поєднання науки з моушн-дизайном, щоб залучити аудиторії до кліматичної кризи

23 Лютого, 2022
Час прочитання: 3 хв.
A A
Поєднання науки з моушн-дизайном, щоб залучити аудиторії до кліматичної кризи
Share on FacebookShare on Twitter

Італійська студія дизайну Illo співпрацює з екологічною некомерційною організацією The Nature Conservancy для створення нової серії відео про вирішення кліматичної кризи. У мультсеріалі не вибираються «речі, які ми можемо зробити, щоб зберегти нашу планету», анімаційний серіал охоплює чотири важливі теми: Biodiversity, Natural Climate Solutions, Carbon Markets та Regenerative Food Systems, пояснює сайт Illo.

Під час роботи студія зіткнулася з проблемою, з якою стикається все більше креативних людей, які працюють у сфері довкілля: як донести меседж однієї з найактуальніших проблем людства та зберегти візуальну заангажованість аудиторії?

Щоб передати наукові рішення та привернути увагу аудиторії, Illo розробив чотири унікальні візуальні підходи для кожної теми, щоб відео виділялися при перегляді окремо. Так само, щоб зберегти цілісність серії, «яскрава» палітра кольорів поширюється на всі роботи, використовуючи фірмовий зелений колір The Nature Conservancy як відправну точку.

illo-the-nature-conservancy-motion-series-film-animation-itsnicethat-07.jpg
Illo: Biodiversity

Illo продовжує: «Два стовпи, що лежали в основі виробництва кожного епізоду, були, з одного боку, дослідження та інтерв’ю з експертами на наукові теми, а з іншого — безкоштовні творчі дошки настрою та дослідження мистецтва». Охорона природи була «дуже конкретна щодо кожної наукової теми, тоді як ми мали можливість дуже вільно досліджувати всі візуальні аспекти».

Наразі Illo випустив три відео в мережі; Biodiversity занурюється в різноманітність і зв’язки в нашому тонкому природному балансі, а події Natural Climate Solutions розгортаються у 2050 році, озираючись на те, як ми врятували світ за допомогою однієї з найсучасніших технологій уловлювання вуглецю, коли-небудь створених: дерев. Для «Biodiversity» Illo налаштувався на лізергічний настрій 70-х, використовуючи динамічний рух, щоб збільшити вражаючі природні деталі, як-от 28 000 лінз в оці бабки.

Тим часом у Natural Climate Solutions Illo використав витончену графіку наукових книг, створивши стиль, який вписується в «ретро-науковий настрій, — пояснює Illo у релізі. — Чіткі контури та анімовані схеми додають до цього повороту подорожі в часі, що нагадує уроки біології».

Carbon Markets, натхненний мінімальною візуалізацією даних і градієнтами, запущений 16 лютого; Regenerative Food Systems з’явиться 23 лютого.

Illo: Natural Climate Solutions

Illo: Natural Climate Solutions
illo-the-nature-conservancy-motion-series-film-animation-itsnicethat-12.jpgillo-the-nature-conservancy-motion-series-film-animation-itsnicethat-11.jpgillo-the-nature-conservancy-motion-series-film-animation-itsnicethat-14.jpg

Illo: Biodiversity 

Illo: Biodiversity 
illo-the-nature-conservancy-motion-series-film-animation-itsnicethat-04.jpgillo-the-nature-conservancy-motion-series-film-animation-itsnicethat-01.jpg

Illo: The Nature Conservancy

illo-the-nature-conservancy-motion-series-film-animation-itsnicethat-10.jpg

Джерело


Читайте також:

Ensemble: повернення до свободи, моди та самовираження у картинах Сюзі Стоун

Дизайнерська лабораторія Ikea: що таке хороший дизайн на тлі кліматичної кризи

Теги: анімаціяекологіякреативрозвитоксуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.