Маркетингова агенція Brain Tank розробила та провела еквітійну кампанію для житлового кварталу «Новопечерські Липки», результатом якої стало зростання продажів на понад третину.
Одним із ключових тачпойнтів кампанії стало трохи фантастичне рекламне відео про півтори хвилини життя одного з резидентів кварталу. Цікавий факт: медіафахівws скептично поставилися до тривалості міні-фільму — 1 хвилина і 20 секунд. Мовляв, зараз аудиторія схильна до короткого контенту, і такий довгий ролик ніхто не дивитиметься до кінця. Але завдяки креативним ідеям та потужній 3D-графіці і яскравим спецефектам від braintank’івського відеодепартаменту Brain Post ролик вийшов настільки захопливим, що спростував прогнози медійників — кількість переглядів повного відео склала 121% від розрахункової.
Про те, як створювався ролик, агенція вирішила розповісти від імені (та очима) свого motion designer’a
Команда проєкту
Клієнт: City One Development
Marketing Director: Дмитро Новіков
BrainTank:
Strategic Group Head: Євген Миронюк
Creative Director: Андрій Франчук
Account Manager: Юлія Ясьмо
Art Director: Саша Трачук
Artist: Анна Новікова
Copywriter: Борис Таршис
Head of PR: Антоніна Яцук
Post Production — BrainPost:
Head of Post Production: Ельмін Сеідлі
CG Artist: Євген Горовой
CG Artist: Усеін Бекіров
Designer: Марина Миколаєнко, Христина Зелюкіна
Director of making-of video: Антон Побережний
Colorist: Аліна Борщова
Production — Best Friends Film:
Director: Станіслав Гуренко
DoP: Кирило Шлямін
Steadicam: Андрій Тартишніков
Producers: Дзен Євстигнейкін, Віктор Гречаний, Влада Шляміна
ArtDep: Ліза Гамшеєва
Головна роль: Андрій Єрьомін
Music:
Author: Андрій «Дизель» Яценко
Sound Producer: Максим Курушин
Читати також:
Circles.Life перетворює австралійських знаменитостей на аватарів у 3D-рекламі Мельбурна