Coca-Cola оголосила про нову ініціативу Coca-Cola Creations, в рамках якої маркетологи безалкогольних напоїв будуть постійно представляти експериментальні смаки обмеженої серії та супутні цифрові та реальні можливості. Він є частиною глобальної платформи бренду Real Magic, запущеної компанією минулого року.
Coca-Cola змінює свою інноваційну стратегію, представляючи Creations і Starlight, лімітований напій, який намагається заробити на сучасному галасі навколо освоєння космосу, яким керують такі компанії, як SpaceX і Blue Origin. Ідея Creations, за словами керівників, полягає в тому, щоб змінити знайомі елементи Coca-Cola за допомогою того, що вони назвали новою формою «вираження бренду». Це містить більш цифровий медіа-мікс.
Starlight просувається за допомогою різноманітних активацій, що вказує на те, що Coca-Cola хоче більш тісно поєднати ставки на нові продукти з новими маркетинговими каналами. Фраза «метавсесвіт» з’явилася під час обговорення в прямому ефірі, де була частина питань і відповідей, модерована культурним репортером Джевел Вікер.
У той час як Coca-Cola раніше випробувала NFT і активації на Dencentraland, підхід Starlight потенційно більш доступний для тих, хто менше знайомий зі складнощами web3. Кампанія містить спеціальні фільтри доповненої реальності, якими можна поділитися в соціальних мережах, і виступи Ava Max, які доступні через QR-коди та спеціальний мобільний веб-центр. Водночас Coke співпрацює з брендом вуличного одягу Staple над створенням капсульної колекції на міжзоряну тематику, яка включає худі, бомбери та шорти. У рекламному вікні також заплановано подібне до ASMR.
Starlight посилається на історію Coca-Cola, яка могла б знайти відгук у молодих споживачів, які тільки виявляють свою пристрасть до останнього кордону. Продавець напоїв був одним із перших, хто потрапив у космос під час місії Challenger у 80-х, тоді як спеціально розроблена машина для амбулаторії з’явилася разом із шаттлом Endeavour роками пізніше (де вона зіткнулася з деякими технічними проблемами, згідно з тогочасними повідомленнями).
Перший висновок Creations вказує на те, що Coca-Cola шукає сміливіших, більш концептуальних профілів смаку, щоб виділитися в дуже конкурентній категорії безалкогольних напоїв. Starlight покликаний створити відчуття охолодження в роті та викликати специфічні відчуття при спогляданні зірок, а не з імітацією традиційних смаків, таких як ваніль або вишня.
Pepsi, головний конкурент Coca-Cola, також випробував воду з новими смаками, торік випустивши обмежену серію вінтажних варіантів газованих напоїв, які спиралися на зв’язки з мюзиклом «Grease». Раніше Coca-Cola намагалася виключити зі свого портфоліо такі «зомбі-бренди», як Zico та Odwalla, тож Creations міг оголосити про зміни в мисленні, коли справа доходить до виведення нових продуктів на ринок. Минулого року Coca-Cola змінила список своїх агентств, увінчавши WPP своїм глобальним партнером з мережевого маркетингу.
Керівники Coca-Cola повідомили в четвер, що Starlight має бути доступним протягом приблизно шести місяців, але майбутні продукти Creations не обов’язково мають відповідати певним термінам, припускаючи, що деякі з них можуть бути продані лише за кілька тижнів. Starlight доступний у Північній Америці, Європі та на ключових ринках Азії.
Читайте також:
Coca-Cola, Walmart відкривають святкові магазини AR у Snapchat
Coca-Cola оновлює дизайн банок