• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Coca-Cola зі смаком космосу під назвою Starlight

21 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Coca-Cola зі смаком космосу під назвою Starlight
Share on FacebookShare on Twitter

Coca-Cola оголосила про нову ініціативу Coca-Cola Creations, в рамках якої маркетологи безалкогольних напоїв будуть постійно представляти експериментальні смаки обмеженої серії та супутні цифрові та реальні можливості. Він є частиною глобальної платформи бренду Real Magic, запущеної компанією минулого року.

Coca-Cola змінює свою інноваційну стратегію, представляючи Creations і Starlight, лімітований напій, який намагається заробити на сучасному галасі навколо освоєння космосу, яким керують такі компанії, як SpaceX і Blue Origin. Ідея Creations, за словами керівників, полягає в тому, щоб змінити знайомі елементи Coca-Cola за допомогою того, що вони назвали новою формою «вираження бренду». Це містить більш цифровий медіа-мікс.

Starlight просувається за допомогою різноманітних активацій, що вказує на те, що Coca-Cola хоче більш тісно поєднати ставки на нові продукти з новими маркетинговими каналами. Фраза «метавсесвіт» з’явилася під час обговорення в прямому ефірі, де була частина питань і відповідей, модерована культурним репортером Джевел Вікер.

У той час як Coca-Cola раніше випробувала NFT і активації на Dencentraland, підхід Starlight потенційно більш доступний для тих, хто менше знайомий зі складнощами web3. Кампанія містить спеціальні фільтри доповненої реальності, якими можна поділитися в соціальних мережах, і виступи Ava Max, які доступні через QR-коди та спеціальний мобільний веб-центр. Водночас Coke співпрацює з брендом вуличного одягу Staple над створенням капсульної колекції на міжзоряну тематику, яка включає худі, бомбери та шорти. У рекламному вікні також заплановано подібне до ASMR.

Starlight посилається на історію Coca-Cola, яка могла б знайти відгук у молодих споживачів, які тільки виявляють свою пристрасть до останнього кордону. Продавець напоїв був одним із перших, хто потрапив у космос під час місії Challenger у 80-х, тоді як спеціально розроблена машина для амбулаторії з’явилася разом із шаттлом Endeavour роками пізніше (де вона зіткнулася з деякими технічними проблемами, згідно з тогочасними повідомленнями).

Перший висновок Creations вказує на те, що Coca-Cola шукає сміливіших, більш концептуальних профілів смаку, щоб виділитися в дуже конкурентній категорії безалкогольних напоїв. Starlight покликаний створити відчуття охолодження в роті та викликати специфічні відчуття при спогляданні зірок, а не з імітацією традиційних смаків, таких як ваніль або вишня.

Pepsi, головний конкурент Coca-Cola, також випробував воду з новими смаками, торік випустивши обмежену серію вінтажних варіантів газованих напоїв, які спиралися на зв’язки з мюзиклом «Grease». Раніше Coca-Cola намагалася виключити зі свого портфоліо такі «зомбі-бренди», як Zico та Odwalla, тож Creations міг оголосити про зміни в мисленні, коли справа доходить до виведення нових продуктів на ринок. Минулого року Coca-Cola змінила список своїх агентств, увінчавши WPP своїм глобальним партнером з мережевого маркетингу.

Керівники Coca-Cola повідомили в четвер, що Starlight має бути доступним протягом приблизно шести місяців, але майбутні продукти Creations не обов’язково мають відповідати певним термінам, припускаючи, що деякі з них можуть бути продані лише за кілька тижнів. Starlight доступний у Північній Америці, Європі та на ключових ринках Азії.

Джерело


Читайте також:

Coca-Cola, Walmart відкривають святкові магазини AR у Snapchat

Coca-Cola оновлює дизайн банок

Теги: креативрозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.