• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Рекламний бізнес Walmart досягає 2 мільярдів доларів

21 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Рекламний бізнес Walmart досягає 2 мільярдів доларів
Share on FacebookShare on Twitter

Згідно з прес-релізом, рекламний бізнес Walmart приніс 2,1 мільярда доларів прибутку минулого року, оскільки роздрібний продавець розширив свій набір маркетингових технологій. Це був перший випадок, коли компанія висвітлювала фінансові показники реклами у своїй звітності.

Як і інші в категорії роздрібної торгівлі, Walmart починає детальніше розкривати фінансові показники своїх рекламних продажів, оскільки цей сегмент стає значним драйвером зростання. Попит на роздрібні медіа, де магазини використовують свої накопичені дані про покупки в магазинах та онлайн для цілей рекламних послуг, різко зріс, оскільки споживачі переходять до цифрових звичок, у той час, як бренди борються зі застарілою тактикою націлювання реклами, як-от файли cookie.

Walmart — найбільший роздрібний продавець у світі, який швидко перетворив Connect у грандіозну пропозицію, а керівники сигналізують, що позитивна динаміка збережеться і в наступному році. Вони спеціально посилалися на можливість тісніше зв’язати центри виконання робіт Walmart з рекламою, яка дозволить продавцям здійснювати транзакції частіше в період тривалої кризи в ланцюжках постачання.

«[Це] справді ключ до зростання реклами — мати велику базу продавців і постачальників, які можуть охопити нашу клієнтську базу», — сказав Джон Фернер, президент і генеральний директор Walmart US.

У звіті про прибутки зазначається, що у 2021 році Connect приніс 1,6 мільярда доларів зареєстрованих чистих продажів, тоді як решта його доходів була отримала з 500 мільйонів доларів, «записаних як зниження вартості продажів» на основі характеру різних рекламних домовленостей. Проте, зрозуміло, що все більше брендів збирається в Connect, оскільки вони прагнуть розмістити свої повідомлення ближче до того місця, де люди шукають покупку. Продажі Walmart з електронної комерції зросли на 1% у порівнянні з минулим роком у четвертому кварталі, але зросли на 70% за два роки, що відображає те, наскільки пандемія закріпила поведінку онлайн-покупок.

Загалом, прибуток Walmart у четвертому кварталі був позитивним : порівняльні продажі роздрібного продавця в США виросли на 5,6%, а виторг перевершив очікування аналітиків.

Walmart очікує, що Connect стане ефективнішим, оскільки все більше його операцій буде автоматизовано. Компанія приймає амбітні пропозиції щодо масштабування своєї технологічної інфраструктури. Минулого року Walmart повідомила, що розробляє платформу на стороні попиту (DSP) за допомогою The Trade Desk, рекламно-технологічної фірми, що спеціалізується на просторі DSP. Walmart DSP був доступний для вибору постачальників у святкові дні — у той самий період, коли продажі, отримані через автоматизовані канали, зростали.

Walmart публікує більше цифр на Connect, що допомагає створити контраст із конкурентами. Amazon також почала відкривати інформації більше про свої ставки на рекламу, які раніше були згорнуті в сегменті звітності «інший», але тепер займають власний прорив. У четвертому кварталі гігант електронної комерції від рекламних послуг приніс 9,7 мільярда доларів доходу, що на 32% більше, ніж минулого року. У 2021 році Amazon отримав близько 31,15 мільярда доларів доходу від реклами.

*Walmart Connect — це рекламна компанія, що належить Walmart для малого та середнього бізнесу. Walmart надає компаніям доступ до своєї клієнтської бази за допомогою маркетингових кампаній із замкнутим циклом у магазинах, за межами сайту та в цифровому форматі.

Джерело


Читайте також:

Нова рекламна кампанія Walmart зосереджена на тому, щоб допомогти людям «жити краще»

Spotify купує дві основні технологічні платформи для подкастів

Теги: креативновинисуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.