Згідно з прес-релізом, рекламний бізнес Walmart приніс 2,1 мільярда доларів прибутку минулого року, оскільки роздрібний продавець розширив свій набір маркетингових технологій. Це був перший випадок, коли компанія висвітлювала фінансові показники реклами у своїй звітності.
Як і інші в категорії роздрібної торгівлі, Walmart починає детальніше розкривати фінансові показники своїх рекламних продажів, оскільки цей сегмент стає значним драйвером зростання. Попит на роздрібні медіа, де магазини використовують свої накопичені дані про покупки в магазинах та онлайн для цілей рекламних послуг, різко зріс, оскільки споживачі переходять до цифрових звичок, у той час, як бренди борються зі застарілою тактикою націлювання реклами, як-от файли cookie.
Walmart — найбільший роздрібний продавець у світі, який швидко перетворив Connect у грандіозну пропозицію, а керівники сигналізують, що позитивна динаміка збережеться і в наступному році. Вони спеціально посилалися на можливість тісніше зв’язати центри виконання робіт Walmart з рекламою, яка дозволить продавцям здійснювати транзакції частіше в період тривалої кризи в ланцюжках постачання.
«[Це] справді ключ до зростання реклами — мати велику базу продавців і постачальників, які можуть охопити нашу клієнтську базу», — сказав Джон Фернер, президент і генеральний директор Walmart US.
У звіті про прибутки зазначається, що у 2021 році Connect приніс 1,6 мільярда доларів зареєстрованих чистих продажів, тоді як решта його доходів була отримала з 500 мільйонів доларів, «записаних як зниження вартості продажів» на основі характеру різних рекламних домовленостей. Проте, зрозуміло, що все більше брендів збирається в Connect, оскільки вони прагнуть розмістити свої повідомлення ближче до того місця, де люди шукають покупку. Продажі Walmart з електронної комерції зросли на 1% у порівнянні з минулим роком у четвертому кварталі, але зросли на 70% за два роки, що відображає те, наскільки пандемія закріпила поведінку онлайн-покупок.
Загалом, прибуток Walmart у четвертому кварталі був позитивним : порівняльні продажі роздрібного продавця в США виросли на 5,6%, а виторг перевершив очікування аналітиків.
Walmart очікує, що Connect стане ефективнішим, оскільки все більше його операцій буде автоматизовано. Компанія приймає амбітні пропозиції щодо масштабування своєї технологічної інфраструктури. Минулого року Walmart повідомила, що розробляє платформу на стороні попиту (DSP) за допомогою The Trade Desk, рекламно-технологічної фірми, що спеціалізується на просторі DSP. Walmart DSP був доступний для вибору постачальників у святкові дні — у той самий період, коли продажі, отримані через автоматизовані канали, зростали.
Walmart публікує більше цифр на Connect, що допомагає створити контраст із конкурентами. Amazon також почала відкривати інформації більше про свої ставки на рекламу, які раніше були згорнуті в сегменті звітності «інший», але тепер займають власний прорив. У четвертому кварталі гігант електронної комерції від рекламних послуг приніс 9,7 мільярда доларів доходу, що на 32% більше, ніж минулого року. У 2021 році Amazon отримав близько 31,15 мільярда доларів доходу від реклами.
*Walmart Connect — це рекламна компанія, що належить Walmart для малого та середнього бізнесу. Walmart надає компаніям доступ до своєї клієнтської бази за допомогою маркетингових кампаній із замкнутим циклом у магазинах, за межами сайту та в цифровому форматі.
Читайте також:
Нова рекламна кампанія Walmart зосереджена на тому, щоб допомогти людям «жити краще»
Spotify купує дві основні технологічні платформи для подкастів