Woset — це бренд, який створює творчі об’єкти для нескінченної гри. І тому для своєї нової ідентичності Mouthwash Studio створила веб-сайт на основі ігор для компанії, який можна розфарбувати.
В результаті, створюючи відчутну ідентичність, Mouthwash наслідує цей підхід у своєму ширшому брендингу компанії, створюючи оповідь із численними повторюваними персонажами. З веселою собакою в шапочці, здивованою комахою та усміхненим осликом, реалізованим у простому й чарівному дизайні, студія, безумовно, створила країну милих особистостей. Присутній у переважній більшості брендів, Mouthwash розповідає нам, що «від соціальних мереж до веб-сторінок продуктів, і скрізь між ними, мешканці Woset мають свої відбитки пальців на всій нашій роботі».
По всій ідентичності легко побачити, як засіб для полоскання рота черпав натхнення з популярної дитячої літератури. Під особливим впливом роботи Моріенса Сендака, який ілюстрував знамениту книгу Where the Wild Things Are, засіб для полоскання рота сподівається, що веб-сайт Woset «відчувається як кілька сторінок з дитячої книжки». Роблячи гру такою центральною особливістю веб-сторінки, особливо в її химерних персонажах і тонко грайливій анімації, студія хоче, щоб сайт залишив «незабутнє враження», щоб і діти, і дорослі залишали веб-сайт із «любов’ю до того, хто такі жителі Woset є і що робить їх унікальними».
Мабуть, найкращим прикладом зосередженості студії на грі є сторінка «ігри» на веб-сайті, яка дозволяє користувачам вибрати персонажа та розфарбувати його. Студії було цікаво бачити барвисті малюнки, створені дітьми, і бачити, як їх розум працює в рамках, які він спроєктував. «Привабливість ігрової сторінки полягає в тому, що вона не служить якимось прихованим мотивам, крім того, що є ігровим майданчиком для дітей в Інтернеті, — підсумовують Mouthwash. — Ми раді бачити, як сторінка продовжує рости в міру того, як світ Woset росте та досягає інших творчих умів».
Брендинг в цілому значною мірою залежить від командних зусиль — «без співпраці», пояснюють Mouthwash. Світ Woset, безсумнівно, був би плоским і двовимірним. І, як команда, вони вирішили зосередитися на посиленні «вже грайливих» елементів бренду, таких як химерні системи найменування продуктів. Навіть палітра кольорів приділяла пильну увагу духу бренду, а палітра, орієнтована на природу, віддає данину використанню компанією натуральних матеріалів.
Читайте також:
Ребрендинг Coffee & TV від Ragged Edge
Кампанія з підвищення рівня грамотності: Dreamscapes показує роботу та мрії дітей в журналі