В Таїланді сервіс Netflix вдався до дійсно кривавої реклами, щоб привернути увагу до корейського серіалу All of Us Are Dead. Міськими вулицями проїхався жовтий шкільний автобус із патьоками крові та (якщо судити з видовища в його вікнах) повний зомбі.
Це стало доволі оригінальним підходом до реклами на транспорті. Вікна в автобусі були насправді LED-екранами, які крутили запис того, як підлітки всередині відчайдушно намагаються вирватися з автобусу. А на корпусі автобуса можна було побачити подряпини, криваві відбитки долонь і логотип Netflix.
Природно, що шоковані перехожі розпочали в соцмережах жваве обговорення такої моторошної активації, поширюючи свої записи зі смартфонів.
Втім, як дехто стверджує, такий автобус, повний зомбі, є, скоріше, прикладом промокампанії, яка в гонитві за епатажем зайшла надто далеко.
Так, сценки в автобусі доволі правдиво демонструють, чого варто очікувати від цього серіалу: зомбі-апокаліпсис, події якого починають розгортатися у школі. Але гіперреалізм цього автобусу викликав певне занепокоєння, оскільки у такий спосіб Netflix ризикує налякати водіїв на дорозі, які й гадки не мають, що ці криваві сцени не справжні. Що вони бачать, то це дітей, які опинилися замкнені в автобусі із зомбі і не можуть вирватися із цієї пастки.
Проте більшість очевидців цієї кампанії погоджуються, що сервіс Netflix влучно обрав рівень страхітливості. А на кожен стривожений твіт припадають численні захоплені відгуки про кампанію.
І хай там як, але цей автобус однозначно привернув увагу до серіалу, який, варто зазначити, нею і без того не обділений, адже за популярністю його вже починають порівнювати з «Грою в кальмара».
Нагадуємо:
Демон стежить за вами: білборд Netflix лякає італійських перехожих.
Магазин Netflix дав можливість фанатам фільму Red Notice спробувати себе в ролі викрадачів.
Румунські відьми віщують сюжет «Відьмака» в промокампанії Netflix.