Два роки тому L’Oréal випустив своє перше відео «Lessons of Worth» від McCann Paris з Віолою Девіс. Це перетворило слоган бренду 50-річної давності на щось більш задумливе. А у своєму неприкрашеному форматі та довжині він дав упізнаваним особам час розповісти про те, як ці слова набули значення в їхньому особистому житті.
Відео Девіс з’явилося, коли протестувальники домагалися справедливості для Джорджа Флойда. Його переглянули 9 мільйонів разів. Цього місяця бренд перетворює «Lessons of Worth» на міні-серіал із 11 амбасадорами бренду.
Дивіться деякі відео тут:
Учасників місячної акції «Lessons of Worth» обирали за їхніми «переконаннями, активністю та унікальною кар’єрою». Їм було запропоновано інтерпретувати фразу «тому що я цього варта/ий» по-своєму, що, як L’Oréal сподівається, й надалі «відновлюватиме значення» у підписі бренду. Кожен епізод знімається за один дубль, без монтажу, компанією McCann Paris.
Міні-серіал вийшов 2 лютого, «у перший день Міжнародного місяця підвищення самооцінки», який знову ж таки, оскільки це також місяць чорної історії, змушує нас трохи хвилюватися. Тим краще, якщо теми цих відео можуть якось перехресно запилювати й живити інтереси останніх. (Ми не можемо гарантувати, що вони зроблять чи будуть, але надійне представництво багатьох різних типів людей принаймні гарантує хороший шанс.)
Серіал буде рекламуватися через соціальні мережі під хештегами #LOrealParis, #LOrealParisFamily, #LessonOfWorth і #WorthIt.
Читайте також:
Скажена вечірка для малечі: бренд пояснює, що Liquid Death — це просто вода