Ілюстратор розповідає, як він використовує фотографії та сміливі кольори, щоб створити свої унікальні малюнки.
Простіше кажучи, для ілюстратора з Сеула, відомого як Френк, «колір є найважливішим». Але, як стверджує ілюстратор, він як і раніше прагне «відірватися від типового кольору речей». Ось як Френк додає своїм творам такий особистий відтінок. У той час як форми, відтінки та композиції його творів демонструють певний реалізм, його колірні рішення схиляються до абстрактності. Використовуючи пастель або кольори з низькою насиченістю якомога менше, ілюстратор бачить «стан необроблених кольорів [які] не змішані» як найкрасивіший. І з його рожевим небом, яскраво-зеленими дорогами та фіолетовими тінями неважко побачити, як роботи Френка, натхненні художниками, одержимі такими ж кольорами, як Анрі Матіс, Андре Дерен та Вламінк.
Любов до сміливих кольорів
Ця схильність до кольору почалася у Френка рано. Ще зі шкільних років ілюстратор любив «сміливо використовувати кольори». Завжди захоплюючись малюванням, Френк здобув спеціальність промислового дизайну в університеті, але він завжди підтримував тісні стосунки з живописом та ілюстрацією. Під час навчання в університеті він почав малювати на своєму iPad як хобі, лише два роки тому почав ділитися своєю роботою з людьми. Виробивши такий виразний і неповторний стиль, ілюстратор застосовує базову структуру до всіх своїх робіт: «загальна композиція виражена просто й монотонно, але елементи, що містяться в ній, грубі й сміливі. Я хочу намалювати теми та історії у творі, щоб рухатися живими й живими».
Короткі знімки повсякденного життя
Натхнені «всіма моментами повсякденного життя», ілюстрації Френка мають блискучу спостережливість — автомобілі, що їдуть по шосе, дерево, залито денним світлом, або вид на море з лавки — його сцени виглядають як короткі знімки повсякденного життя. Ілюстратор досягає цих впізнаваних сцен завдяки своєму захопленню фотографією. Фотографувати майже все, навіть якщо спочатку це не здасться «крутим». Він також досягає цього завдяки своїй пильній увазі до речей, які не стають миттєвими: «Я хочу уважно спостерігати за речами, які зазвичай не видно оком, але безсумнівно існують, як-от сонячне світло, вітер і хвилі». І хоча його роботи настільки чітко цифрові, ці елементи надають його роботам такого яскравого життя та руху.
Полюбляючи свій цифровий носій, Френк останнім часом розширює свій репертуар і працює над полотном. Він також проводить виставку і планує провести ще багато цього року, щоб познайомитися з більшою кількістю людей «офлайн». Але перш за все, Френк хоче отримати більше інформації: «Я думаю, що перше, що потрібно зробити в цьому році — це дати можливість багатьом людям побачити та полюбити мої роботи. І я буду продовжувати до цього прагнути».
Читайте також:
Кампанія з підвищення рівня грамотності: Dreamscapes показує роботу та мрії дітей в журналі