Spotify оголосила про придбання Chartable і Podsights — двох найвідоміших компаній з маркетингу та атрибуції рекламних подкастів. Ціна угоди не розголошується, але це перше велике придбання, яке компанія зробила цього року у довгій серії покупок аудіо.
Як Podsights, так і Chartable дозволяють подкастерам і мережам включати у свої шоу теги, які використовуються для відстеження того, хто слухав, чи чули вони рекламу та чи вжили вони дії, почувши її. Spotify стверджує, що планує використовувати технологію Podsights за межами подкастингу і впровадить її в «повний обсяг платформи Spotify, включаючи аудіорекламу в музиці, відеорекламу та медійну рекламу». Придбання Chartable, схоже, більше спрямоване на самих подкастерів, а не на рекламодавців, особливо через такі технології, як SmartLinks.
«Ці інструменти полегшать видавцям перетворення розуміння аудиторії в дії та розширить їхню аудиторію, врешті-решт розвиваючи свій бізнес», — пише Spotify.
Ця угода особливо важлива для компанії, оскільки вона намагається зробити свою рекламну платформу найкращою та найпотужнішою в аудіо. Якщо він хоче, щоб усі купували рекламу на його ринку, йому потрібна технологія, щоб краще з’ясувати, хто слухає ці оголошення і що вони роблять, почувши їх. Водночас маркетингова аналітика має вирішальне значення для творців шоу, які хочуть бути впевненими, що вони добре витрачають свій бюджет. Ця угода допомагає як творцям, так і рекламодавцям, двом групам, яких Spotify потребує.
Останніми роками Spotify активно скуповується в подкастингах, охоплюючи рекламні технології, аудіокниги та найкращі творчі таланти. Минулого року компанія купила Whooshkaa, Podz, Findaway і Locker Room, щоб пропонувати та просувати більше розмовного аудіоконтенту, що сталося після придбання основної рекламної платформи для подкастів Megaphone наприкінці 2020 року. Одночасно Spotify скуповує великі таланти та шоу для показу реклами, включаючи подкаст Джо Рогана, а також Gimlet, Parcast і The Ringer.
Читайте також:
Дослідження для Spotify: ваш мозок на потоковому аудіо
Apple та Spotify виклали список найпопулярніших пісень 2021 року