У своїй новій креативній роботі мережа McDonald’s надихнулася тією життєвою істиною, з якою знайомий кожен її фанат, який коли-небудь намагався зробити вибір між пунктом меню А та пунктом меню Б.
В центрі доволі кумедного ролика Can I Get Uhhhhhhhhhhhh опинилися спантеличені споживачі, у яких намертво зависає мозок у той самий момент, коли їх питають «Що замовляти будете?»
Створене агенцією Wieden & Kennedy New York несерйозне відео показало той болючий момент невизначеності, коли відвідувач вибирає між Біг-Маком і сендвічем МакЧікен.
В соцмережах такий крик душі, яка марно намагається зробити вибір, вже став мемом. А в цьому ролику його ще й підсилили знаменитостями (як-от гонщик Nascar Бубба Воллес), які додали свої голоси до «хору невизначеності».
І знаменитості, і пересічні люди, і навіть улюбленець публіки фіолетовий маскот Гримаса тут всі, як один, повклякали на місці й жалісно заволали, намагаючись зробити вибір, який врятує або зіпсує їм обід.
А на завершення, щойно одна голодна відвідувачка таки наважується зробити вибір на користь сендвіча МакЧікен, як її знову спантеличують каверзним питанням «Вам з яким соусом?».
Читайте також:
Секретний телефонний номер: мережа McDonald’s пропонує відтворити її джингл на телефоні.
На велотренажері та з бургером у руці: оригінальне рішення китайської локації McDonald’s.
McDonald’s запускає програму лояльності, яка винагороджує клієнтів Біг-Маками.