This Way Up створив нову грайливу ідентичність бренду повністю натуральних цукерок Panda Liquorice, заохочуючи молодшу аудиторію слоганом Be More Panda.
Лондонське агентство, яке спеціалізується на брендуванні здорової їжі та напоїв, було залучено до роботи над проєктом у 2020 році, працюючи над візуальною ідентичністю, упаковкою та веб-сайтом.
За даними агентства, важливою вимогою брифу було переконатися, що бренд Panda «зображає та зберігає свою позицію лідера категорії, водночас допомагаючи їй захищати нові оголошення в магазинах та виділитися на полицях магазинів». «Усі конкуренти Panda виглядають однаково: круглий чорний логотип і білий шрифт, — каже Девід Пірман, креативний директор This Way Up. — PandaPanda — це оригінальна солодка, і їй потрібно було краще повідомити про свою роль лідера бренду».
Компанія Panda, яка зараз продається в континентальній Європі, Великобританії, США та Канаді, була заснована в 1927 році у Фінляндії, що дало This Way Up багато спадщини та матеріалу, з яким можна грати, знаходячи баланс із більш сучасним відчуттям. «Нам потрібно було знайти солодке місце між знайомими ознаками цієї категорії », — пояснює Ембер Харт, менеджерка по роботі з клієнтами This Way Up, яка керувала проєктом. — У натуральної лакриці Panda є короткий список інгредієнтів, і в ній немає нічого шкідливого, тому, якщо ви збираєтеся ласувати кондитерськими виробами, Panda — це позитивний вибір».
Іншою проблемою було сприйняття споживачами того, що лакриця призначена для людей похилого віку, тому нові дизайни були орієнтовані на молодих людей, які «віддають перевагу балансу поблажливості та задоволення з добробутом», як каже агентство. «Ми хотіли зіграти на тому, щоб бути природними на упаковці, не використовуючи ефект коричневого пакета, як усі інші, — каже Пірман.
Головна ідея зосереджена навколо «відкриття простих життєвих задоволень», а в результаті дизайни будуть барвистими та яскравими, наповненими енергією та позитивом.
«Панда має дуже характерну форму продукту, тож ми хотіли дійсно це зробити», — каже Пірман. Ця форма «револьвера», схожа на квітку, діє як блокувальний пристрій для нової ідентичності. Він працює разом з органічними текстурами та деталями листя, щоб підкреслити короткий перелік натуральних інгредієнтів.
Набір ілюстрацій та анімацій завершує оновлення, поширюючи різні точки взаємодії, такі як ресурси соціальних мереж, і всі вони зосереджені на новій пропозиції Be More Panda щодо простих задоволень і «маленьких моментів радості». Зображення розповідає історію жінки, яка насолоджується часом біля озер, що нагадує фінську спадщину бренду. «Йдеться про те, щоб сказати „просто підніміть ноги, розслабтеся ще трохи“, привносячи Panda у своє життя», — каже Пірман.
Дизайни запущені в цьому місяці, а новий цифровий вигляд з’явиться навесні.
Читайте також:
Ролик Greenlight до Супербоулу наочно показує, чому навчати про фінанси треба змалечку