• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

«Be More Panda» — дзвінкий клич у ребренді компанії This Way Up на цілком натуральні цукерки

14 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
«Be More Panda» — дзвінкий клич у ребренді компанії This Way Up на цілком натуральні цукерки
Share on FacebookShare on Twitter

This Way Up створив нову грайливу ідентичність бренду повністю натуральних цукерок Panda Liquorice, заохочуючи молодшу аудиторію слоганом Be More Panda.

Лондонське агентство, яке спеціалізується на брендуванні здорової їжі та напоїв, було залучено до роботи над проєктом у 2020 році, працюючи над візуальною ідентичністю, упаковкою та веб-сайтом.

Be More Panda

За даними агентства, важливою вимогою брифу було переконатися, що бренд Panda «зображає та зберігає свою позицію лідера категорії, водночас допомагаючи їй захищати нові оголошення в магазинах та виділитися на полицях магазинів». «Усі конкуренти Panda виглядають однаково: круглий чорний логотип і білий шрифт, — каже Девід Пірман, креативний директор This Way Up. — PandaPanda — це оригінальна солодка, і їй потрібно було краще повідомити про свою роль лідера бренду».

Компанія Panda, яка зараз продається в континентальній Європі, Великобританії, США та Канаді, була заснована в 1927 році у Фінляндії, що дало This Way Up багато спадщини та матеріалу, з яким можна грати, знаходячи баланс із більш сучасним відчуттям. «Нам потрібно було знайти солодке місце між знайомими ознаками цієї категорії », — пояснює Ембер Харт, менеджерка по роботі з клієнтами This Way Up, яка керувала проєктом. — У натуральної лакриці Panda є короткий список інгредієнтів, і в ній немає нічого шкідливого, тому, якщо ви збираєтеся ласувати кондитерськими виробами, Panda — це позитивний вибір».

Panda

Іншою проблемою було сприйняття споживачами того, що лакриця призначена для людей похилого віку, тому нові дизайни були орієнтовані на молодих людей, які «віддають перевагу балансу поблажливості та задоволення з добробутом», як каже агентство. «Ми хотіли зіграти на тому, щоб бути природними на упаковці, не використовуючи ефект коричневого пакета, як усі інші, — каже Пірман.

Головна ідея зосереджена навколо «відкриття простих життєвих задоволень», а в результаті дизайни будуть барвистими та яскравими, наповненими енергією та позитивом.

«Панда має дуже характерну форму продукту, тож ми хотіли дійсно це зробити», — каже Пірман. Ця форма «револьвера», схожа на квітку, діє як блокувальний пристрій для нової ідентичності. Він працює разом з органічними текстурами та деталями листя, щоб підкреслити короткий перелік натуральних інгредієнтів.

Набір ілюстрацій та анімацій завершує оновлення, поширюючи різні точки взаємодії, такі як ресурси соціальних мереж, і всі вони зосереджені на новій пропозиції Be More Panda щодо простих задоволень і «маленьких моментів радості». Зображення розповідає історію жінки, яка насолоджується часом біля озер, що нагадує фінську спадщину бренду. «Йдеться про те, щоб сказати „просто підніміть ноги, розслабтеся ще трохи“, привносячи Panda у своє життя», — каже Пірман.

Дизайни запущені в цьому місяці, а новий цифровий вигляд з’явиться навесні.

Джерело

Читайте також:

Ролик Greenlight до Супербоулу наочно показує, чому навчати про фінанси треба змалечку

Теги: дизайнкреативновини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.