• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Неймовірне вірусне відео показує, що знамениті трюки в кіно — це оптичні ілюзії

14 Лютого, 2022
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Кожен бачив хоча б одну чорно-білу німу комедію з трюками, чи не так? Але чи знаєте ви, що більшість відомих голлівудських трюків були лише трюками камери? Правильно, це були просто розумні оптичні ілюзії.

Обліковий запис Instagram Historyinmemes поділився анімованим закадровим поглядом на те, як Голлівуд знімав трюки перед зеленими екранами та цифровими ефектами. У кліпі показано, як у фільмах для створення трюків використовувалися індивідуальні декорації, ракурси та оптичні ілюзії.

https://www.instagram.com/p/CZDALfOJW7F/

На відео показано, як знімалися три сцени. По-перше, сцена з годинником із фільму 1920-х років «Safety Last!», яка була знята за допомогою спеціального декору на даху будівлі. Ракурс створював враження, ніби актор Гарольд Ллойд бовтається, вхопившись за циферблат, на величезній висоті над містом, тоді як насправді він просто висів над захисним килимком.

В другому епізоді ми бачимо спеціальний декоративний задник на склі, який розташований перед камерою, щоб виглядало так, ніби Чарлі Чаплін у фільмі «Modern Times» катався на роликах небезпечно близько до високого краю.

І нарешті, короткий кліп Коллін Мур у фільмі Елла Сіндерс 1926 року зображує актрису, яка робить серію дивних рухів очима. Одне око тріпотить, а друге крутиться, що було б майже неможливим для звичайної людини. Як виявилося, режисери використовували техніку розділеного екрана, дозволяючи Мур зосередитися лише на одному оці за раз.

У сучасну епоху кіновиробництва більшість амбітних сцен можна віднести до використання CGI. Незалежно від того, чи звисає наш герой зі скелі чи ледве уникає вибуху автомобіля, ми можемо припустити, що ці ефекти створені під час постпродакшну. Але в 1920-1930-х роках у режисерів не було такої розкоші, як складні комп’ютерні технології. Натомість їм доводилося проявляти творчий підхід.

Джерело 1, 2


Читайте також:

Креативники Stendahls про «ізольоване кіно» на безлюдному маяку

Теги: історіїкінорозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.