Додаток для медитації та психічного здоров’я Headspace знову звернувся до співака та автора пісень Джона Ледженда, щоб допомогти заснути глядачам Super Bowl у ці вихідні на День Святого Валентина.
Одягнувши комедійну піжаму й запаливши камін, Ледженд розповідає про «подкаст сновидінь». Основна мета — змусити глядачів розслабитися, накритися теплою ковдрою та відкрити додаток Headspace.
У рамках кампанії Headspace «Love Yourself Like a Legend» застосовується статистика, яка показує, що 23% британської громадськості мають труднощі зі сном чотири ночі на тиждень або більше.
Джон Ледженд говорить: «Після Дня Святого Валентина, повного подарунків нашим близьким, ми все одно повинні зберегти любов та турботу про себе. Догляд за собою починається з повноцінного сну. Нам усім це потрібно, і я радий співпрацювати зі своїми друзями в Headspace, щоб поділитися зі світом моїм «подкастом сновидінь та плейлистом, котрий допоможе слухачам дізнатися секрет здорового 8-годинного сну».
Емі Девіс, віце-президент з глобального маркетингу бренду Headspace, сказала: «Наше бачення Headspace полягає в тому, щоб створити світ, у якому кожен буде піклуватися про себе та власне здоров’я. У „Love Yourself Like a Legend“ ми використовуємо культурний феномен та гумор, аби передати дуже важливе повідомлення, яке часто не помічають: щоб люди піклувалися про найважливіші стосунки, які у них є, — про стосунки з собою».
Headspace тепер асоціюється з Леджендом протягом двох років після запуску музичних плейлистів, які згодом прийняли композитор Ганс Ціммер та співачка пісень Еріка Баду.
Читайте також:
Крістіан Бауман про минуле та майбутнє реклами охорони здоров’я