• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Арнольд Шварценеггер і Сальма Хайєк електрифікують зарядку BMW для Super Bowl

9 Лютого, 2022
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Арнольд Шварценеггер і Сальма Хайєк відтворюють грецький міф у своєму довгоочікуваному рекламному ролику BMW Super Bowl, який рекламує повністю електричний спортивний автомобіль iX Sports.

Флагманський автомобіль є однією з двох повністю електричних альтернатив, які зійдуть з конвеєрів німецьких автовиробників, що робить їх природним підходом для великобюджетного рекламного місця Super Bowl.

Розроблена Goodby Silverstein & Partners, пишна реклама змушує своїх голлівудських роялті працювати як грецьких богів Зевса та Гери. Зевс грає в гольф, намагається користуватися мікрохвильовою піччю допомагає заряджати гольф-кари сусідів, але не знаходиться заняття до душі. Лише, коли Гера дарує йому BMW iX він знову повертається до життя, розкидуючи блискавки пальцями.

Ролик завершується тим, що пара грецьких богів вирушає в дорогу під музичний супровід Едді Гранта «Electric Avenue», а Зевс весело використовує свої сили, щоб перемкнути кожен світлофор на їхньому шляху на зелений.

Шварценеггер, який грає бога блискавки, сказав: «Гумор полягає в цьому легендарному Зевсі, який нібито незнищенний, утім бореться з повсякденною електронікою. І лише тоді, коли його блискуча дружина дарує йому повністю електричний BMW iX, Зевс повністю омолоджується».

Сальма Хайєк розповідає: «Сімдесят п’ять відсотків рішень, прийнятих у шлюбі про те, куди витратити гроші, приймають жінки, і у цьому рекламному ролику жінка обирає правильний автомобіль, щоб повернути чоловіка на правильний шлях. Звичайно, реклама цікава, але в ній є і справжня людська правда».

Річ Сільверштейн, співзасновник і співголова Goodby Silverstein & Partners, додав: «Super Bowl — культова щорічна подія. Це культурний феномен, на який глядачі звертають ще більше уваги, коли дія на полі припиняється. На планеті є лише одна людина, яка могла б сказати, що він Зевс, і це Арнольд. І є лише один бренд, який гідний того, щоб його називали Ultimate Electric Driving Machine, і це BMW. Нам потрібно було широко продемонструвати такий посил, і саме це ми робимо 13 лютого».

Остання кампанія BMW Super Bowl відбулася у 2015 році, коли Кеті Курік і Брайант Гамбел отримали попередній перегляд першого повністю електричного серійного автомобіля виробника, i3.

Джерело


Читайте також:

Підбірка фільмів та серіалів для діджитал-спеціаліста, який бачив усе

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїновини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.