За задумом Тістера Гейтса, врятований церковний дзвін має дзвонити, коли сонячне світло проливається крізь відкритий дах серпантинного павільйону. Ця робота під назвою Black Chapel буде реалізована лондонською Галереєю Серпентайн цього літа і нагадуватиме дерев’яну конструкцію, натхненну глиняними печами у формі пляшок промислового міста Сток-он-Трент, віддаючи данину британським ремеслам і традиціям виробництва.
Збудований за архітектурної підтримки Adjaye Associates, павільйон відкриється для публіки 10 червня в лондонському Кенсінгтонському саду. У цьому просторі відбуватимуться виступи музикантів, поетів, танцюристів з акцентом на публічних виступах. Єдине джерело світла буде фільтруватися крізь окулус, а біля входу дзвін, врятований від зруйнованої церкви Святого Лаврентія на південній стороні Чикаго, використовуватиметься «для виклику, сигналу та оголошення про виступи».
«Назва Black Chapel важлива, тому що відображає невидимі частини моєї художньої практики, — сказав Гейтс у заяві. — Цей проєкт визнає роль, яку духовна музика та мистецтво відіграють у моїй практиці, а також колективну якість цих емоційних та суспільних ініціатив».
Павільйон буде побудований з легких, екологічно отриманих матеріалів і повністю розбірний. Після виставки в Кенсінгтоні він буде переміщений на постійне місце.
Протягом десятиліть Гейтс використовував міське планування та збереження як засіб дослідження колективних дій. Він також використовував архіви як засіб збереження минулого, сьогодення та майбутнього досвіду кольорових людей. Через Rebuild Foundation він вклав значні кошти в оживлення мистецької сцени в Південній стороні Чикаго за допомогою низки архітектурних інфінітивів, більшість з яких переосмислюють занедбані простори як установи для творчості та спілкування.
Читайте також:
У данському Сількеборзі відкрилась виставка сучасного українського мистецтва