Агенція Tribal Worldwide Singapore нещодавно оприлюднила новий ролик, створений для сінгапурської служби National Water Agency (PUB), яка серед іншого відає дренажними системами цього міста-країни. Мета відео — покращити готовність публіки до повеней, адже у часи кліматичних змін хаотична погода і стихійні лиха неминучі.
Динамічне відео під назвою The Flash Mob демонструє повінь доволі оригінально, персоніфікуючи це лихо як натовп людей. Подібно до води, ці персонажі в синьому мчать вулицями Сінгапуру, адаптуючись до міського ландшафту, аж доки їх не зупинять протиповеневі заходи.
У такий інноваційний спосіб креативники Tribal спробували показати зусилля, які PUB докладає до боротьби із повенями, водночас закликаючи жителів бути терплячими і готовими до всього.
Бенсон Тох, старший креативний директор Tribal Worldwide Singapore, пояснює: «Щоб втілити в життя невпинну руйнівну природу повені та її здатність розпочатися будь-де і будь-коли, ми показали повеневі води як енергійний натовп фігур у синьому, що постійно перебувають у русі й постійно шукають, де б зашкодити. З іншого боку, жовті фігури втілюють в собі не лише протиповеневі заходи PUB, а й людей, які за ними стоять. Підкреслюючи напругу між цими двома сторонами, ми сподіваємося вселити в свою аудиторію почуття тривоги, яке б спонукало людей бути краще підготованими на випадок раптової повені».
Підхід служби PUB до протиповеневих заходів в Сінгапурі є масштабним і системним, передбачаючи, зокрема, розвинену дренажну інфраструктуру. Але попри всі її зусилля повені все ж трапляються. Наприклад, через аномально сильні зливи, викликані зміною клімату.
До цього й намагається підготувати суспільство ролик The Flash Mob.
Читайте також:
Розділені кольором: малайзійський банк порушує питання соціального розколу.