• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Цукерки, квіти та… зомбівалентини? Як Uklon пропонує святкувати День закоханих у новій кампанії

4 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Цукерки, квіти та… зомбівалентини? Як Uklon пропонує святкувати День закоханих у новій кампанії
Share on FacebookShare on Twitter

Напередодні найромантичнішої події року Дня святого Валентина, Uklon запустив комунікаційну кампанію на 360 з меседжем «Твоє свято — твої правила».

Щороку до Дня закоханих кожен із нас відчуває тиск суспільства через те, як потрібно святкувати у цей день. Стереотипне «ідеальне святкування» — це коли ти подарував і сам отримав валентинку від своєї коханої людини під час романтичної вечері. Водночас у реальному житті не у всіх є кохана людина, та і бажання дарувати валентинки також.

Креативна агенція IAMIDEA розробили для Uklon ідею для серії відеороликів, що транслюються на ТБ та діджиталі, де всі стереотипи Дня святого Валентина постають в образах Зомбівалентинів, а головні персонажі відео оминають їх, адже разом з Uklon святкують за своїми правилами.

«Щороку ми разом з Uklon дивимось на це Свято закоханих під іншим кутом! І цей рік не став винятком. Під День закоханих все перетворюється на червоно-рожево-мімімішний апокаліпсис. Міста захоплюють рожеві джунглі та кошики з трояндами. Ми створили яскравих зомбівалентинів як візуалізації стереотипів пов’язаних з днем закоханих. Наші герої хочуть святкувати по своїм правилам, тож Uklon допомагає їм це влаштувати! А ми допомогли Uklon це показати, ось так. Головне пам’ятати, що не обов’язково святкувати як заведено, але обов’язково святкувати як хочеться», — поділився Дмитро Горбенко, креативний копірайтер агенції IAMIDEA.

Так зʼявився меседж кампанії «Твоє свято — твої правила» та головні персонажі комунікації Зомбівалентини, які є фізичним втіленням усіх стереотипних атрибутів свята. Uklon зізнається у коханні всім своїм користувачам за допомогою валентинок, які можна знайти в додатку разом зі святковою графікою.

«Ідея цьогорічної кампанії Uklon Love season: Твоє свято — твої правила. Ми закликаємо всіх святкувати День святого Валентина так, як хочете особисто ви. Не обовʼязково слідувати всім стереотипам, кліше та умовностям цього свята, просто проведіть цей день, як комфортно вам: удвох із коханою людиною, наодинці з собою чи разом зі своїм чотирилапим улюбленцем. А різні сервіси Uklon допоможуть вам святкувати за вашими правилами», — розповіла Валентина Родіна, Marketing Communications Manager в Uklon.

Аби більше людей святкувало за своїми правилами, Uklon у рамках колаборації з мережею кінотеатрів Multiplex та фондом Олени Пінчук дарує приємний подарунок — промокод із персональною знижкою на поїздку у вигляді валентинки.

Як Uklon пропонує святкувати День закоханих у новій кампанії

А для того, щоб усі охочі мали змогу привітати своїх близьких небанальними валентинками в месенджерах, — був розроблений стікер-пак для Telegram і Viber.

Як Uklon пропонує святкувати День закоханих у новій кампанії

Для донесення меседжу кампанії у найбільших містах України зʼявляться автомобілі сервісу в новому дизайні, а вулицями міст будуть розміщені рекламні борди.


Читайте також:

Зберегти момент: готелі Hilton навчають своїх офіціантів на фотографів

Теги: кейсикреативтехнологіїтранспорт

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.