Напередодні найромантичнішої події року Дня святого Валентина, Uklon запустив комунікаційну кампанію на 360 з меседжем «Твоє свято — твої правила».
Щороку до Дня закоханих кожен із нас відчуває тиск суспільства через те, як потрібно святкувати у цей день. Стереотипне «ідеальне святкування» — це коли ти подарував і сам отримав валентинку від своєї коханої людини під час романтичної вечері. Водночас у реальному житті не у всіх є кохана людина, та і бажання дарувати валентинки також.
Креативна агенція IAMIDEA розробили для Uklon ідею для серії відеороликів, що транслюються на ТБ та діджиталі, де всі стереотипи Дня святого Валентина постають в образах Зомбівалентинів, а головні персонажі відео оминають їх, адже разом з Uklon святкують за своїми правилами.
«Щороку ми разом з Uklon дивимось на це Свято закоханих під іншим кутом! І цей рік не став винятком. Під День закоханих все перетворюється на червоно-рожево-мімімішний апокаліпсис. Міста захоплюють рожеві джунглі та кошики з трояндами. Ми створили яскравих зомбівалентинів як візуалізації стереотипів пов’язаних з днем закоханих. Наші герої хочуть святкувати по своїм правилам, тож Uklon допомагає їм це влаштувати! А ми допомогли Uklon це показати, ось так. Головне пам’ятати, що не обов’язково святкувати як заведено, але обов’язково святкувати як хочеться», — поділився Дмитро Горбенко, креативний копірайтер агенції IAMIDEA.
Так зʼявився меседж кампанії «Твоє свято — твої правила» та головні персонажі комунікації Зомбівалентини, які є фізичним втіленням усіх стереотипних атрибутів свята. Uklon зізнається у коханні всім своїм користувачам за допомогою валентинок, які можна знайти в додатку разом зі святковою графікою.
«Ідея цьогорічної кампанії Uklon Love season: Твоє свято — твої правила. Ми закликаємо всіх святкувати День святого Валентина так, як хочете особисто ви. Не обовʼязково слідувати всім стереотипам, кліше та умовностям цього свята, просто проведіть цей день, як комфортно вам: удвох із коханою людиною, наодинці з собою чи разом зі своїм чотирилапим улюбленцем. А різні сервіси Uklon допоможуть вам святкувати за вашими правилами», — розповіла Валентина Родіна, Marketing Communications Manager в Uklon.
Аби більше людей святкувало за своїми правилами, Uklon у рамках колаборації з мережею кінотеатрів Multiplex та фондом Олени Пінчук дарує приємний подарунок — промокод із персональною знижкою на поїздку у вигляді валентинки.
А для того, щоб усі охочі мали змогу привітати своїх близьких небанальними валентинками в месенджерах, — був розроблений стікер-пак для Telegram і Viber.
Для донесення меседжу кампанії у найбільших містах України зʼявляться автомобілі сервісу в новому дизайні, а вулицями міст будуть розміщені рекламні борди.
Читайте також:
Зберегти момент: готелі Hilton навчають своїх офіціантів на фотографів