Освітній проєкт Digital Fashion Lab, ініційований компанією Epson спільно з Ukrainian Fashion Week, виходить на фінішну пряму. Вже 6 лютого молоді спеціалісти індустрії заявлять про себе та презентують власні колекції великій аудиторії під час зимового Ukrainian Fashion Week.
Колекції створені у межах Epson Digital Fashion Lab і охоплюють широкий спектр мотивів: від естетики Стародавньої Греції, модернових українських вишиванок та столичних локацій до процесів самоідентифікації та стрімкої диджиталізації світу, відтворених в одязі.
Нагадаємо, що з вересня минулого року 20 молодих українських дизайнерів, займались розробкою колекцій під власним брендом, отримували знання щодо профільних, маркетингових та юридичних аспектів fashion-індустрії від провідних експертів зі світу моди та маркетингу. Зокрема, у якості головних експертів, до проєкту долучились Володимир Подолян, засновник бренду PODOLYAN та головний лектор проєкту, та Кирило Харитонцев, засновник бренду Kir Khartley й творчий куратор EDFL.
Фінал відбудеться 6 лютого за адресою: м. Київ, вул. Лаврська, 10-12, Мистецький Арсенал. Початок о 17:30,
Читайте також:
Театр прикордонних камер: студія Sometimes Always запрошує погратися із футажем з камер безпеки