Привіт, земляни! Перший місяць нового року минув, всі фотозвіти з вечірок опубліковані, тому саме час братися до роботи. Nebo ideas agency цей місяць не байдикували, але свіжі тренди — то святе.
Тож пристебніться, влітаємо у новий рік з актуальними новинами.
Екоініціативи прориваються в нові галузі
Почнемо з надзвичайного події в Ірландії: скрипковий майстер Падрейг О’Дулі створив першу веганську скрипку. Зазвичай для виготовлення інструменту використовують кінське волосся, роги, копита й кістки, що стресово для скрипалів-веганів. Тому для свого творіння містер О’Дулі застосував ягоди, джерельну воду та оброблену паром грушу. Ціна цього дива, правда, теж дивовижна — 8 тисяч фунтів стерлінгів. Ось так екологічні ініціативи захоплюють і музику.
Героєм наступного тренду став наш агентський чайний гриб Людовік. Група вчених з Монтани дослідила бактеріальні мембрани медузоміцета (так-так, ще одна назва чайного гриба) і виявила, що вони очищають воду краще за штучні фільтри. Ба більше, такий фільтр є екологічнішим, повільніше засмічується й самозаліковує пошкодження. Тож незабаром власники чайних грибів будуть отримувати не лише комбучу, а й чисту питну воду.
Від однієї стихії летимо до іншої. В Китаї нарешті завершилося будівництво житлового комплексу з концепцією «вертикального лісу».
Тепер понад 400 дерев і тисячі кущів будуть не лише прикрашати будинок, а й поглинати 22 тонни вуглекислого газу й синтезувати 11 тонн кисню. Так і створюються нові напрямки для продуктів і маркетингу — незабаром балконне грибництво нікого не дивуватиме.
Маркетинг реанімує колишні вподобання споживачів
Далекого 1993-го року Том та Бонда Янг — власники пивоварні Great Basin Brewing Company, — назвали один із сортів пива Ichthyosaur — на честь вимерлого плазуна іхтіозавра. Таке креативне рішення було зумовлено тим, що містер Янг — колишній геолог. Палеонтологи дізналися про це і коли знайшли невідомий раніше вид іхтіозаврів, назвали його Cymbospondylus youngorum — на честь Янгів. Креатори, які створюють неймінги — беріть історію на озброєння!
Якщо вас завжди цікавило, хто купує консервований гамбургер, чипси зі смаком ківі чи борщу або ж пиво з молоком — повідомляємо, це — покупці-передвісники (harbinger customers). Дослідження останніх років показують, що ця категорія споживачів має своєрідне шосте почуття на провальні продукти. І якщо передвісник купує товар двічі — ймовірність успіху новинки падає на 37%, якщо тричі — на всі 50%. Тому якщо ви маркетолог і маєте знайомого, який купує, мʼяко кажучи, дивні продукти — бережіть його. Колись він допоможе вашому клієнтові уникнути мільйонних втрат через невдалу новинку.
Діставайте свій гранж-одяг та вмикайте Arctic Monkeys. Tumblr повертається! Платформу, яка занепала після заборони публікувати контент відвертого характеру, воскресило покоління Z. Tumblr-естетику почали публікувати в роликах TikTok, і в результаті дохід компанії зріс на 55%, що непогано для платформи-привида.
І ще про одну пристрасть покоління Z. В Тайвані компанія EasyCard випустила проїзний у вигляді жезла Сейлор Мун. Під час оплати його кристал світиться зеленим і коштує це диво 1799 тайванських доларів (в гривні, на жаль, не дешевше). І якщо ви також різко підірвалися за пристроєм — посумуємо разом, бо наразі товар sold out.
Державні структури проявляють креативність
Відтепер Бельгія відома не лише пивом. З 7 лютого громадяни країни можуть отримати закордонний паспорт з дизайном відомих коміксів. Звичайні документи розбавлять зображеннями Смурфів, Спіру і Фантазіо та інших бельгійських персонажів. Прекрасна ініціатива, тож чекаємо український закордонний паспорт з козаками, Петриком Пʼяточкиним чи Капітошкою.
Виділилася й Індія. Через карантинні обмеження індійська пара вирішила відсвяткувати власне весілля у метавсесвіті. Гуляння на 2 тисячі гостей проведуть у метавсесвіті за мотивами «Гаррі Поттера». На проєктування всесвіту та інші послуги розробників молодята витратили 2 тисячі доларів. Гарно зекономили, враховуючи кількість відвідувачів.
Китай часто змінює закордонні фільми, щоб добро перемагало зло. Так сталося і з екранізацією «Бійцівський клуб» Чака Паланіка. В оригіналі герой вбиває свою другу особистість і спостерігає за вибухом, але в Китаї сцену вирізали. Глядачам повідомили, що держава успішно викрила план лиходія та всіх врятувала. Сам автор роману схвально відгукнувся про таку адаптацію та заявив, що китайська кінцівка виявилася навіть ближчою до письмової.
І милоти у ці зимові будні. В Арканзасі, США, поліцейський привіз їжу дівчині, оскільки заарештував курʼєра служби доставки за порушення. Правило номер один: залишайтесь людиною і не залишайте іншого без їжі. Правило номер два: людяні ситуації можуть стати хорошим маркетинговим кроком.
Технології стають ближчими до тварин
Джон Доунер знову дивує. Автор, який підселює до живих тварин реалістичні машини, створив робота-краба. Його підселили до популяції австралійських червоних крабів, щоб дослідити складний міграційний шлях ракоподібних. Реалістична іграшка перелазила через паркани, уникала машин і навіть майже стала жертвою краба-канібала.
Але для дослідження не обов’язково створювати робота. Можна просто прикріпити відеокамеру на живу тварину, як зробили в Аргентині, та спостерігати за процесом полювання зсередини.
Не менш корисною була техніка й в Британії. Завдяки дрону, до якого привʼязали сосиску, з болотяної місцини врятували собаку, на ім’я Міллі. Так чотирилапого вивели на безпечну ділянку, звідки він знову втік, проте вже у напрямку хазяйки.
Ми хоч і без технологій, проте перед новорічними святами теж вирішили допомогти хвостатим. За мить придумали й взяли в роботу ідею для Happy Paw, і вже за три дні запустили кампанію. Багато людей тримають у гаманці «щасливу» дводоларову купюру, тож ми закликали їх поділитися удачею з тими, кому вона важливіша.
Актуальність NFT не вщухає
Фанати NFT, якщо вони й передплатники Twitter Blue, можуть використати токен як аватар для соцмережі. Достатньо прив’язати свій криптогаманець до Twitter-акаунту, обрати NFT й насолоджуватися унікальним аватаром.
А ще NFT — це шанс нових згадувань про бренд в соцмережах. Так сталося й з Ілоном Маском та McDonald’s. Бізнесмен пожартував, що з’їсть Хеппі Міл, якщо мережа ресторанів прийматиме до оплати Dogecoin. McDonald’s не забарилися й погодилися за умови, що Tesla буде приймати Grimacecoin.
На момент відповіді такої криптовалюти не існувало, тому хтось її хутко створив. Вартість крипти швидко виросла з $ 0,0007 до $ 2 (а це 285 000%). Тож подумайте про задирання містера Маска, коли створюватимете власну криптовалюту.
Nebo і небо
Незвичні явища з космосу рідко дивують, проте не радіосигнал у Чумацькому Шляху. Три місяці вчені помічали великі викиди енергії, але незвичною виявилася їхня періодичність: повтори кожні 18 хвилин і 18 секунд. Що за явище — невідомо. Але астрономи підозрюють, що це — перший виявлений магнітар із наддовгим періодом, існування якого раніше було лише теоретичним.
Ще одне небесне чудо — кіностудія на модулі міжнародної космічної станції, яку до 2024-го року планує побудувати Space Entertainment Enterprise. Компанія планує проводити тут кіно-, телевізійні та спортивні події, і зробити її майданчиком для творчих людей, які хочуть творити в умовах мікрогравітації. Рекламу в космос вже запускали, час її там створювати. Хто стане першим?
Якщо летіти так далеко не хочеться — радимо звернутися до Китаю. Там вчені створили симулятор місяця — вакуумну камеру з низькою гравітацією. Таким чином планують тестувати техніку перед відправленням у космос та розраховувати технічні характеристики для нових баз.
На цьому ми завершуємо перший випуск «Nebo на культурній орбіті» у 2022, та не завершуємо шукати цікаві тренди для вас. До зустрічі за місяць!
Читайте також:
Nebo на культурній орбіті: про виставку різдвяних топерів, взаємодію зі штучним інтелектом та традицію Тома Круза