Кіт Волтер, який поводиться, наче пес, тріумфально вертається на екрани в зимовому проморолику Chevrolet для моделі Silverado Trail Boss.
Якщо хто пригадує популярний ролик Chevrolet від агенції Commonwealth//McCann, який минулого літа крутили на всіх екранах під час Олімпіади, той пригадає і кота із чудернацькою поведінкою.
В новому, зимовому, ролику, який демонструє якості моделі Silverado Trail Boss як позашляховика, цей улюбленець публіки повертається:
Малий «лев узимку» полює на шайбу, задирає лапку на пожежний гідрант, відкопує, наче справжній сенбернар, потонулого в сніговому заметі лижника і женеться за листоношею, намагаючись його покусати.
Звісно, така не котяча поведінка Волтера викликає неабиякий подив усіх, хто це бачить. І, як і в першому ролику, власник Волтера відповідає на це зустрічним подивом. Мовляв, таке враження, що тут ніхто зроду котів не бачив.
Кота Волтера в цьому ролику Chevrolet зіграли загалом дев’ять різних котів, кожен зі своїм собачим умінням. Хтось із них бігає по команді, хтось — до кузова автомобіля застрибує, а ще хтось — заважає листоношам виконувати їхні службові обов’язки.
Режисером ролика був Спенсер Рів’єра з продакшн-компанії O Positive.
Гері Паско, старший креативний директор агенції Commonwealth//McCann, зазначає: «Ми від самого початку планували зробити сиквел. Ми дослідили успішні сиквели і помітили, що найбільший успіх завжди приносить акцент саме на тому, що людям сподобалося першого разу: вдвічі більше дуркування, вдвічі більше гумору, вдвічі більше всього. Так ми і вчинили».
Читайте також:
Душевна святкова реклама Chevrolet розповідає історію кохання.