Швейцарська компанія, що займається програмним забезпеченням Logitech, об’єдналася з поп-суперзіркою Lizzo в новій рекламі, яка прославляє силу технологій, що допомагають людям створювати мистецтво, власну ідентичність і змінювати світ. У рекламі також дебютує нова пісня Lizzo Special.
90-секундне відео позиціонується як «наступна глава» кампанії Logitech Defy Logic, яка спочатку була запущена з рекламою компанії Super Bowl 2021 року за участю репера Lil Nas X.
Це не перший раз, коли одна з пісень Lizzo з’являється в рекламі. Однойменний трек з її популярного альбому Cuz I Love You, номінованого на премію Grammy 2019 як альбом року, був представлений в рекламі Pepsi Wild Cherry 2021 року. Її хіт 2019 року Good as Hell з того самого альбому став саундтреком до реклами Grubhub 2020 року.
Відео починається з того, що Lizzo, одягнена в яскраво-жовту сукню, сидить за комп’ютером. Вона дивиться у свою веб-камеру Logitech і захоплюється тим, що знаходиться у самому об’єктиві: калейдоскопічним баченням, здавалося б, звичайних людей, які використовують гаджети Logitech для виконання безлічі екстраординарних завдань.
Наприклад, ми бачимо цифрового художника Defaced, який йде по жвавій міській вулиці, маючи в руках стилус, щоб створити привабливий дизайн на планшеті. На екрані з’являється текст: «це твір мистецтва». Кадр переходить до того самого художника, який зараз сидить за власним комп’ютером, завершуючи продаж одного зі своїх оригінальних NFT.
І весь час на задньому плані лунає голос Lizzo, який у поп-культурі став чимось на кшталт синонімом впевненості та безстрашного індивідуалізму. Один із рефренів приспіву її нової пісні говорить нам: «Якщо тобі сьогодні ніхто не сказав, ти особливий».
Основний меседж відео зрозумілий: старі стіни руйнуються, традиційно жорсткі бар’єри розмиваються, і тепер люди починають творчо створювати нові норми роботи, гри, самовираження, моди й розваг. Оголошення також має на меті продемонструвати широкий спектр продуктів Logitech, які Наджо Тіта-Рід, головний маркетинговий директор компанії, описує як «настільки різноманітні, як і люди».
За словами Тіти-Рід, Logitech має хороші можливості, щоб охопити тих, хто — як молоді творці в її новій рекламі — не завжди мав інструменти чи підтримку, необхідні для того, щоб бути справжніми собою.
Читайте також:
Як побудувати девелопмент для людей. Думка маркетолога