• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Пів мільйона подарунків і гроші на придбання дому: як минула найказковіша акція року в мережі АТБ

28 Січня, 2022
Час прочитання: 1 хв.
A A
Пів мільйона подарунків і гроші на придбання дому: як минула найказковіша акція року в мережі АТБ
Share on FacebookShare on Twitter

Напередодні Нового року мережа магазинів АТБ визначила переможця святкової акції «АТБ вітає тебе!». Щасливчик отримав головний подарунок — 1.800 000 грн на придбання таунхауса.

Акція була реалізована агентством маркетингових сервісів Twiga`Go, що входить до складу омніканальної маркетингової групи Twiga Ukraine. До роботи над проєктом долучились також інші агенції групи: креативне агентство Lions розробило концепцію акції, а відеоагентство Lovivideo створило рекламний ролик.

Цього разу команда проєкту відмовилась від традиційної співпраці з народними селебріті. Натомість вона зробила ставку на сингл, який легко запам’ятовується і засідає в голові. Ще однією відмінністю новорічної акції стала велика кількість подарунків. Кожен, хто зареєстрував код на сайті, отримав знижку на певні групи товарів від Comfy та передплату від MEGOGO. Після чого всі охочі змогли покрутити колесо фортуни та виграти інші подарунки.

«Ми у Twiga ретельно продумали ідею та реалізацію — від сценарію ролика до вручення подарунків переможцям. Цього разу ми сфокусувались на веселому синглі, який хочеться наспівувати знову та знову. А переможців визначали не наприкінці акції, а протягом всього періоду, щоб подарунки встигли опинитися під ялинкою ще до новорічної ночі», — розповідає керуюча директорка Twiga`Go Альона Андрієвська.

Одним із креативів, який особливо сподобався споживачам, стала листівка. Кожен учасник акції міг вибрати її дизайн, написати своє привітання та надіслати друзям електронною поштою. Такою можливістю скористалися 15% учасників, які за час акції створили понад 47 тисяч новорічних привітань.

Для колаборації у всеукраїнській акції було залучено 16 брендів від 4 компаній-виробників: Pepsi, Lay’s, Садочок, Чудо, Машенька, Слов’яночка, Агуша, Хрусteam, Cheetos, Mirinda, 7 Up, Persil, Silan, Losk, Nescafe, Norven. Щоб взяти участь у акції, споживач мав придбати товарів на суму від 200 грн одним чеком, серед яких був щонайменше один товар бренду партнера, а код з чеку зареєструвати на сайті.

«Ми вдячні нашим партнерам, які прагнуть досягти тих самих цілей, що й ми. І одна з них — удосконалення клієнтських сервісів, зокрема через національні акції. Так ми будуємо довіру та, звісно, здійснюємо мрії наших споживачів, які неодмінно вибирають АТБ. Це те, як ми намагаємося їм віддячити за вірність та любов до нас» — розповідає директор з маркетингу мережі АТБ Валерій Бондарь.

Всеукраїнська акція тривала з 1 по 26 грудня 2021 року в усіх магазинах мережі АТБ та в онлайн-магазині. Менш ніж за місяць було видано понад 6 млн кодів, понад 300 тисяч з яких були зареєстровані на сайті.

Маркетингова підтримка акції охопила різні канали: зовнішню рекламу, радіо, соцмережі, контекстну рекламу та розсилку. Відеоролик залучав людей до участі на YouTube, а POS-матеріали — в магазинах мережі.

Під час акції було визначено переможців, які отримали майже пів мільйона подарунків: 5 телевізорів, 30 роботів-пилососів, 100 золотих кулонів, понад 226 тисяч сертифікатів на знижку в магазинах Gold.ua та 120 тисяч сертифікатів на знижку в мережі Comfy. Також учасники отримали тисячу місячних та майже 120 тисяч тижневих підписок MEGOGO.


Читайте також:

З претензією на артхауз: служба доставки Gorillas створила фільм про забуту в автобусі капустину

Теги: кейсикреативрітейл

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

В Україні розпочато оцінювання робіт наймасштабніших рекламних змагань креативності — Ukrainian Creative Awards 2025. Двадцяти командам міжнародних та національних експертів належить оцінити 1755 робіт у 4-х рекламних фестивалях України. Імена...

Читати даліDetails

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

РЕКОМЕНДОВАНО

Культура і Життя

Прийом заявок на конкурсну програму №3 «Ти та Київ»: креативне відео про Київ

23 Квітня, 2025
Люди

Дослідження ставок промоперсоналу 2025: значні зміни за чотири роки

16 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.