• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Hugo Boss розпочинає ребрендинг

28 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Hugo Boss розпочинає ребрендинг
Share on FacebookShare on Twitter

У рамках своєї поточної стратегії зростання «Claim 5» Hugo Boss у середу оголосила про оновлення логотипу та запуск «двох глобальних компаній за участі зірок» для брендів Hugo і Boss. Відповідно до прес-релізу, поряд зі створенням нового бренду, компанія оновила свій сайт електронної комерції Hugo Boss.

Hugo Boss розпочинає ребрендинг

Аналітика роботи компанії

Згідно з попереднім звітом про результати четвертого кварталу та за весь 2021 рік, оприлюдненому на початку цього місяця, торік продажі компанії зросли на 43% у порівнянні з минулим роком, що на 1% менше, ніж у 2019 році.

Частково це сталося завдяки сильному четвертому кварталу, коли продажі з поправкою на валюту зросли на 51% у порівнянні з минулим роком і на 12% з 2019 року до 906 мільйонів євро, причому 20% з них припадає на електронну комерцію. Це сталося після «вражаючого третього кварталу», згідно з дослідницькою запискою від 18 січня аналітика GlobalData Retail Луїзи Дегліз-Фавр.

Компанія заявила, що динаміка брендів зберігся в усьому світі, у різних регіонах і на ключових ринках, особливо в Європі та Америці. Це було правдою, попри зростання кількості випадків COVID-19 у багатьох сферах, завдяки зверненню брендів до більш повсякденних товарів, підвищенню попиту на більш офіційний асортимент під час свят, «покращенню настроїв споживачів та підвищеній актуальності обох брендів», — Дегліз-Фавр.

Нова тактика компанії

Нова тактика компанії була фактично очевидна минулого року в Мілані під час показу мод Russell Athletic x Hugo Boss, повідомила Дегліз-Фавр. «Тоді шоу викликало дивовижну кількість переглядів у соціальних мережах завдяки присутності багатьох супермоделей та впливових осіб (Джіджі Хадід, Ірина Шейк та К’яра Ферраньі)».

За її словами, кампанії, оприлюднені в середу, продовжують стратегію, яка чітко орієнтована на молодих споживачів і продовжує перехід до більш повсякденного асортименту.

«Що стосується вибору впливових осіб та знаменитостей, то зрозуміло, що бренд хоче привернути увагу до покоління Z і пізніх міленіалів, — сказала вона. — Різноманітність походження цих знаменитостей також вказує на те, що він хоче бути глобальним брендом, привабливим для споживачів у всіх регіонах».

У своїй заяві генеральний директор Hugo Boss Даніель Грідер повторив це, сказавши, що ребрендинг створений для того, щоб «зацікавити нові й молоді цільові групи та перетворити їх на шанувальників наших брендів. Тому обидві кампанії є важливим кроком у подальшому підвищенні релевантності бренду та досягненні наших цілей (бути у топ-100 світових брендів у найближчі роки)».

Джерело

Фото на головній: Jules D.


Читайте також:

Hugo Boss презентував нове органічне взуття

Теги: креативмодаребрендингрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.