Якщо ви шукаєте гідну каву в Белфасті, ви не можете помилитися з Lost & Found, варильним баром, який створено в Північній Ірландії з 2014 року. Нещодавно вони запросили місцеву студію Angel & Anchor, щоб оновити свій бренд.
«Було зрозуміло, що вони вже мали сильну та позитивну особистість, — каже Бен Конноллі, засновник Angel & Anchor. — Простіше кажучи, Lost & Found — це узбережжя. Автентичність і креативність лежать в основі того, що робить кафе, з місією створити простір для свого „племені“, щоб об’єднуватися, пити каву та їсти смачну їжу».
Маючи це на увазі, Бен і його команда вирішили втілити в життя більше цієї особистості в бренді та двох його дислокаціях. «Наша робота полягала в тому, щоб допомогти визначити, ким вони є за допомогою стратегічного процесу, який приведе до нової ідентичності, тону голосу та мови, на які вплинув місцевий ландшафт, так само як і дух Lost & Found», — каже він.
Після визначення тону, ключової аудиторії та основних цінностей було розроблено повідомлення. Angel & Anchor створили грайливі гасла та фрази, надавши Lost & Found новий набір мов, щоб краще спілкуватися з клієнтами. Усе це натхненно та зосереджено навколо головного гасла бренду «Good Gets Better» — те, яке, за словами Бена, «вивело його пристрасть до якісного ремесла на передній план обміну повідомленнями».
Основна ідентичність була сформована під впливом традиційного виготовлення знаків, таких як різьба по дереву та каменю. «У цих простих процесах можна знайти лінії та форми, які є органічними й людськими, відчуття, яке ми прагнули зобразити для особистості Lost & Found», — додає Бен.
Система, що складається з кількох ілюстрованих вручну знаків, зображає нерівну природу берегової лінії та надає бренду чесний характер. «Хвилі, дюни та згадки про ландшафт інтегрують природу всюди, зміцнюючи безперечні зв’язки між брендом і узбережжям», — каже Бен.
В інших місцях типографіка мінімальна, але грайлива і має на меті «принести прозорість духу пригод Lost & Found». Шрифт Gopher — із його «химерними перевернутими засічками» дає чисте, але за своєю суттю веселе вираження особистості бренду. У той час як дюна адаптація до символу «N» і розширення «O» ще більше передає цей дух. Бен робить висновок: «Цей провідний шрифт, веселі альтернативи та широка система з кількома позначками допомагають створити візуальну ідентичність, яка справді представляє особистість та дух, з якими його клієнти були знайомі кожного дня».
Читайте також:
Покоління Z. Чому щирість та нестандартне мислення рятують світ