Як обрати партнерів, щоб не обвалити вартість акцій на фондовій біржі, а ще — зберегти «хімію» й легкість попри складність тендерних процедур. Про це та багато іншого в третьому епізоді YouTube-шоу «Двоє в каное, не враховуючи бюджету» розповіла Тетяна Лукинюк, директорка з розвитку продуктів на масовому ринку Київстар.
«Ми розвиваємо партнерство у створенні екосистем і з цікавістю розглядаємо компанії, що посідають провідні позиції в інших сферах, адже співпраця з ними допомагає Київстар давати більше цінного своїм клієнтам і партнерам», — коментує Тетяна Лукинюк.
Експертиза Тетяни — це понад 25 років досвіду на керівних посадах в таких міжнародних корпораціях, як Oriflame, Anheuser-Busch InBev, Mars. Її практика була здебільшого зосереджена на маркетингу та продажах. Крім того, останні п’ять з половиною років вона працювала на позиції генеральної директорки RedBull. З серпня 2021 р. приєдналась до команди Київстар, де відповідає за розвиток продуктів на B2C ринку.
Тетяна Лукинюк є засновницею книжкового клубу Kyiv Bookworms Club, співавторкою книжки «Як хотіти й отримати все (але це неточно)», менторкою, викладачкою онлайн-школи Laba та Київської коли економіки. Входить до списків найвпливовіших жінок України за версією видань Forbes, «Новое Время», «Фокус».
Під час розмови з ведучим Дмитром Катричем гостя розповіла про специфіку роботи в міжнародних компаніях та різницю в ставленні власників та найманих керівників до довгострокового партнерства. А ще в новому епізоді можна дізнатись:
- Як великі компанії шукають партнерів.
- Як унікальна експертиза може допомогти на тендері.
- Чому іноді важливо ризикувати й ніколи не казати «ми домовлялись про інше».
- Що стримує директорів публічних компаній.
- Які новини чекають абонентів Київстар у 2022 році.
«Компанії-лідери мають свою специфіку у ставленні до партнерства, а наскільки складно чи легко взаємодіяти з найбільшими гравцями України — можна дізнатися з нашого відео», — говорить Дмитро Катрич, ведучий шоу і Business Development Director в NCG.
Перші два випуски шоу з CMO Ajax та директором з маркетингу Bayadera Group можна подивитися на каналі NCG.
Читайте також:
LinkedIn запускає нову кампанію Welcome, Professionals та розмірковує, що означає бути «професіоналом»