• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Don’t Look Up — новий найкращий кінодебют Netflix?

26 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Don’t Look Up — новий найкращий кінодебют Netflix?
Share on FacebookShare on Twitter

Don’t Look Up — це другий за популярністю кінодебют Netflix на сьогодні, який зайняв близько 4 мільйонів годин перегляду, на першому місці — Red Notice.

Новий фільм зібрав майже 360 мільйонів годин перегляду протягом перших 28 днів на сервісі, згідно з порталом Netflix Top 10 для відстеження його найуспішніших фільмів. Red Notice, тим часом набрав 364 мільйони годин протягом перших чотирьох тижнів на Netflix, а Bird Box займає третє місце з 282 мільйонами годин перегляду.

Хоча він ледь упустив свою можливість повалити найбільший успіх Netflix на сьогодні — здавалося, що минулого тижня у нього все ще був шанс — Don’t Look Up все ще є монументальною перемогою для стримера. Це другий великий реліз фільму за кілька місяців, який побив раніше встановлені рекорди за кількістю годин перегляду. До того, як Red Notice вийшов у листопаді, найкращий рекорд роками утримував фільм Bird Box, який дебютував у 2018 році.

Частково це збільшення кількості переглядів можна пояснити величезною базою передплатників Netflix у порівнянні з моментом прем’єри Bird Box (число значно зросло: за цей час до понад 200 мільйонів платних облікових записів). Але послідовні хіти, разом з успіхом таких надзвичайно популярних проєктів, як Squid Game, The Witcher (2 сезон) і You (сезон 3) — усі вони займають місця в 10 найкращих таблицях лідерів Netflix — свідчать про те, що Netflix знає, що він робить.

Фільм Адама Маккея Don’t Look Up, який дебютував на Netflix 24 грудня, висміює політизацію кліматичної кризи та зосереджується на вигаданій кометі, що мчить у космосі прямо до Землі. Двоє вчених, яких грають Дженніфер Лоуренс і Леонардо Ді Капріо, попереджають уряд США — операцією в місті клоунів керують безглуздий президент і її син, яких грають Меріл Стріп і Джона Хілл, — про невідкладність події, яка може призвести до масового вимирання, але неодноразово їх звернення ігнорується.

У розмові з The Atlantic про вирішення цієї теми Маккей підкреслив, що хоче використати комедію для вирішення такої надзвичайно важливої ​​проблеми. «Найбільш захоплюючою ідеєю для мене було те, що це смішно, — сказав він виданню. — Ви усвідомлюєте, що ми живемо в культурі, яка більше схожа на рекламу таймшерів, ніж на реальну систему спілкування. [Як голлівудський режисер] Я перебуваю в самому центрі цього, і частина цього фільму створена через те, що я сміюся з самого себе».

Але фільм був гарантованим хітом з самого початку. Його написав блискучий комедійний режисер, у головних ролях зосереджена група акторів класу «А», прем’єра якого відбулася під час святкової перерви, і йому вдається підкреслити катастрофічну подію абсурдистським гумором та винятковою імпровізацією. Іншими словами, як зауважив Лоуренс в інтерв’ю про читання сценарію, це був «абсолютний удар» ще до того, як його почали знімати.

Вихід двох оригінальних фільмів-рекордсменів, Red Notice і Don’t Look Up, менш ніж за два місяці є величезним успіхом для стримера. Звичайно, один-два попадання можуть бути випадковістю. Але хіт-прем’єра за хітовою прем’єрою більше свідчить про успішну контент-стратегію, а не просто кидати спагеті об стіну, щоб перевірити, чи вони прилипли.

Джерело


Читайте також:

Моторошний анімаційний фільм The House виходить на Netflix

Теги: кінорозвитоксуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

Думай як клієнт: від тригерів до просування

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.