M&M’s випустила серію нового пакування, натхненного ілюстраціями обкладинок культових альбомів.
Нові пакети висвітлюють відзначені нагородами альбоми Kacey Musgraves, H.E.R., Rosalía та David Bowie. За словами бренду, ці альбоми були відібрані таким чином, щоб привернути увагу шанувальників різного походження та поколінь, підкреслюючи ідею інтеграції, яка надихнула виробника цукерок змінити зовнішній вигляд та характер своїх цукерок минулого тижня. Цей крок викликав широкомасштабний культурний феєрверк, включаючи згадку на холодному відкритті «Saturday Night Live», дебати щодо таких програм, як «Tucker Carlson Tonight» і «The View», а також мільйони дублів у соціальних мережах.
Лорі Годфрі, старший помічник бренд-менеджера M&M’s, сказала, що гаряча реакція на зміни відображає пристрасть до бренду, додавши, що компанія була впевнена, що її шанувальники приймуть зміни та більший рух, частиною якого вони є.
«Ми знаємо, що людям подобаються герої, і ми очікували, що зміни викликають резонанс у шанувальників, — сказала вона. — Однак оновлення персонажів — це лише одна невелика частина нашої ширшої мети бренду, яка полягає в тому, щоб створити світ, у якому кожен почуває свою належність».
Бурхливі дебати про «M&M, яких розбудили» стали чимось на кшталт іронічного відгалуження своєї мети, але їй вдалося привернути увагу. І хоча нові розумні кросівки Green M&M можуть обмежити сексуальну привабливість бренду, вони також відкривають потенціал для використання широких культурних інтересів, таких як музика. Новий маркетинговий підхід був розроблений Mars Wrigley у партнерстві з BBDO New York, його давнім творчим агентством. JKR, Weber Shandwick та інші агенції також зробили свій внесок.
Серед представлених альбомів є класичний альбом Bowie 1973 року «Aladdin Sane», обкладинка якого, як кажуть, була найдорожчою на той час, зображувала художника з різноколірною блискавкою на обличчі. У пакеті M&M на місце Тонкого білого герцога поміщається його пустий жовтий талісман. На пакунку, що нагадує однойменний альбом H.E.R. 2017 року, зображено силует фігури M&M на градієнтному фоні. Альбом кантрі-художниці Kacey Musgraves 2018 року «Golden Hour» відзначається пакетом із зображенням Green M&M за паперовим віялом. Green M&M також має образ зірки латиноамериканської поп-музики Rosalía на обкладинці її альбому 2018 року «El Mal Querer», на обкладинці якого співачка була зображена над хмарами в білому плащі й оточена золотим ланцюжком.
«M&M’s вірить, що музика надихає на емоції, які мають силу об’єднувати людей, допомагаючи їм усвідомити свої відмінності, а також заохочує зв’язок і приналежність, — сказала Годфрі. — У нових наборах обкладинок альбомів M&M’s переосмислені як улюблені персонажі M&M’S, перетворені на знакові обкладинки альбомів виконавців, які об’єднали мільйони завдяки своїй музиці».
M&M’s заявила, що залучила фан-бази пропонованих виконавців у соціальних мережах і відібрала 15 шанувальників, щоб отримати спеціальні подарунки.
Читайте також:
M&M’s оновлює брендинг, включаючи талісмани