• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

M&M’s у рекламній кампанії відтворює обкладинки альбомів

26 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
M&M’s у рекламній кампанії відтворює обкладинки альбомів
Share on FacebookShare on Twitter

M&M’s випустила серію нового пакування, натхненного ілюстраціями обкладинок культових альбомів.

Нові пакети висвітлюють відзначені нагородами альбоми Kacey Musgraves, H.E.R., Rosalía та David Bowie. За словами бренду, ці альбоми були відібрані таким чином, щоб привернути увагу шанувальників різного походження та поколінь, підкреслюючи ідею інтеграції, яка надихнула виробника цукерок змінити зовнішній вигляд та характер своїх цукерок минулого тижня. Цей крок викликав широкомасштабний культурний феєрверк, включаючи згадку на холодному відкритті «Saturday Night Live», дебати щодо таких програм, як «Tucker Carlson Tonight» і «The View», а також мільйони дублів у соціальних мережах.

It’s a slippery slope from woke M&M’s to Same-Skittle marriage.

— Conan O'Brien (@ConanOBrien) January 22, 2022

Лорі Годфрі, старший помічник бренд-менеджера M&M’s, сказала, що гаряча реакція на зміни відображає пристрасть до бренду, додавши, що компанія була впевнена, що її шанувальники приймуть зміни та більший рух, частиною якого вони є.

«Ми знаємо, що людям подобаються герої, і ми очікували, що зміни викликають резонанс у шанувальників, — сказала вона. — Однак оновлення персонажів — це лише одна невелика частина нашої ширшої мети бренду, яка полягає в тому, щоб створити світ, у якому кожен почуває свою належність».

Бурхливі дебати про «M&M, яких розбудили» стали чимось на кшталт іронічного відгалуження своєї мети, але їй вдалося привернути увагу. І хоча нові розумні кросівки Green M&M можуть обмежити сексуальну привабливість бренду, вони також відкривають потенціал для використання широких культурних інтересів, таких як музика. Новий маркетинговий підхід був розроблений Mars Wrigley у партнерстві з BBDO New York, його давнім творчим агентством. JKR, Weber Shandwick та інші агенції також зробили свій внесок.

Серед представлених альбомів є класичний альбом Bowie 1973 року «Aladdin Sane», обкладинка якого, як кажуть, була найдорожчою на той час, зображувала художника з різноколірною блискавкою на обличчі. У пакеті M&M на місце Тонкого білого герцога поміщається його пустий жовтий талісман. На пакунку, що нагадує однойменний альбом H.E.R. 2017 року, зображено силует фігури M&M на градієнтному фоні. Альбом кантрі-художниці Kacey Musgraves 2018 року «Golden Hour» відзначається пакетом із зображенням Green M&M за паперовим віялом. Green M&M також має образ зірки латиноамериканської поп-музики Rosalía на обкладинці її альбому 2018 року «El Mal Querer», на обкладинці якого співачка була зображена над хмарами в білому плащі й оточена золотим ланцюжком.

«M&M’s вірить, що музика надихає на емоції, які мають силу об’єднувати людей, допомагаючи їм усвідомити свої відмінності, а також заохочує зв’язок і приналежність, — сказала Годфрі. — У нових наборах обкладинок альбомів M&M’s переосмислені як улюблені персонажі M&M’S, перетворені на знакові обкладинки альбомів виконавців, які об’єднали мільйони завдяки своїй музиці».

M&M’s заявила, що залучила фан-бази пропонованих виконавців у соціальних мережах і відібрала 15 шанувальників, щоб отримати спеціальні подарунки.

Джерело


Читайте також:

M&M’s оновлює брендинг, включаючи талісмани

Теги: креативмузикаребрендингрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.