Медіакомпанія BBC випустила перший ролик до Зимової Олімпіади 2022, яка розпочнеться в Пекіні 4 лютого.
Щоб заохотити свою аудиторію до перегляду цієї спортивної події на BBC, власний креативний відділ цієї медіакомпанії та продакшн-компанія BlinkInk продемонстрували в холодному зимовому світлі деякі зі спортивних дисциплін, які будуть представлені в ході цьогорічних Зимових Олімпійських ігор.
Ролик Extreme by Nature є анімацією змішаного типу. В ньому сполучено ефекти, досягнуті за допомогою можливостей камери, 3D-друк декорацій та покадрову анімацію, щоб втілити в життя засніжені ландшафти Олімпіади.
Ця перша кампанія, присвячена Зимовій Олімпіаді 2022, втім, уникає жодних згадок про Китай, дистанціюючись від країни, де, власне, відбуватимуться Зимові Олімпійські ігри 2022.
Зазвичай ми звикли бачити, як такі трейлери-тизери апелюють до культури країни, яка проводить Олімпіаду, щоб зацікавити міжнародну аудиторію. Так було, наприклад, з Олімпійськими іграми в Токіо та Ріо-де-Жанейро. Але нинішнє рішення медіакомпанії є доволі очікуваним з огляду на прохолодні політичні відносини між Китаєм і його міжнародними партнерами.
Натомість ролик BBC до Зимової Олімпіади 2022 зосереджує увагу на шести видах спорту, майстерно зображаючи атлетів у межах льодового кубу.
Але непряме посилання на культуру Китаю тут все ж є, і ховається воно в музиці.
Гері Хілтон, креативний директор GAS Music Manchester, розповідає: «Ми хотіли звукоряд, який передавав би дух виклику і суперництва. Щось у дусі «Мистецтва війни». Партію ударних ми взяли прямо зі справжніх китайських ритмів, таких як бій пекінської годинникової вежі та молитовної музики буддистів. Дизайн звуку та звукових ефектів робився практично покадрово, … щоб передати динаміку та наратив кожної з шести спортивних дисциплін».
Нагадуємо:
Олімпіада в Токіо 2020: які бренди заслуговують на «золото» за креативність?
Microsoft віртуально відтворює першу Олімпіаду в історії.