• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Суспільство та Держава

Арт-колектив MSCHF тролить бренди своїм використанням чужих логотипів

26 Січня, 2022
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Арт-колектив MSCHF ніколи не впускає шансу зробити провокаційну заяву: чи це будуть «кросівки Сатани», зроблені з Nike, а чи колективно пілотований робопес із (поки що просто пейнтбольною) рушницею в мистецький галереї.

Нещодавня акція цих сатиричних креативників заводить їх доволі далеко непевною стежкою порушення законів про авторське право. В рамках свого Cease & Desist Grand Prix арт-колектив MSCHF випустив світшоти в стилі, типовому для вболівальників автоперегонів. Але зобразили на них креативники логотипи восьми найвпізнаваніших компаній світу.

У такий спосіб MSCHF вирішили подражнити компанії Coca-Cola, Disney, Amazon, Tesla, Subway, Microsoft, Walmart і Starbucks.

Щоб додати азарту такому заходу, креативники запропонували своїй аудиторії «проголосувати», яка компанія, на їх думку, першою пред’явить MSCHF вимогу про припинення протиправних дій (Cease & Desist Order). Для цього треба купити товар із відповідним логотипом.

Тому, хто вгадає корпорацію із найспритнішими юристами, в якості призу буде надіслано кепку з логотипом MSCHF, переробленим так, щоб імітувати ще один іконічний логотип — логотип виробника шин Pirelli.

А тим, хто побоюється встрягати в суперечку між креативниками та корпораціями, арт-колектив MSCHF гарантує, що всі ці з’ясування стосунків їх аж ніяк не зачеплять, оскільки, на відміну від ініціаторів такої акції, покупці «жодним чином не є винуватцями або співучасниками і юридичні наслідки їм не загрожують».

Наразі всі ці провокаційні світшоти вже розпродані, але переглянути всю трольську колекцію можна на сайті проєкту.

Співзасновник MSCHF Деніел Грінберг так пояснив задум арт-колективу: «Ми обрали компанії, які є достатньо великими, щоб зазіхання на їх авторські права були помітними. До того ж ці компанії добре відомі своїми численними позовами до суду. Ми особисто, наприклад, з очевидних причин очікуємо, що лідером цих перегонів буде компанія Disney. Вимоги про припинення протиправних дій ми отримуємо постійно, тому ми й вирішили скористатися ними як своєрідним робочим матеріалом. Загалом, авторські права в Америці надають неабиякі привілеї великим корпораціям, утискаючи креативність менш відомих митців та малого бізнесу».

Джерело 1, 2


Читайте також:

Відомі логотипи в шести різних стилях графічного дизайну.

50 запитань клієнту під час розробки логотипу.

Теги: авторські правабізнесгуморлоготиписуспільство та держава

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

29–30 квітня у Києві відбувся 18-й Український маркетинг-форум — щорічна подія у галузі маркетингу та комунікацій. Цьогоріч захід пройшов під гаслом «Сенсотворці: шукай своє», відкриваючи дискусію про нову роль бізнесу...

Читати даліDetails

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

Результати форуму і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.