Prophetic Kingdom — перша монографія фотографа, яка об’єднує зображення «безлюдних і псевдоапокаліптичних пейзажів», які фіксують особливість, приховану в заміському житті.
«Тут здебільшого вільні, спорожнілі місця, без людей, утім вони все одно наповнені людською присутністю, — каже Мартін Будай про серію, опублікованій Daylight Books. — Фотографії намагаються чітко і без суджень спостерігати за рішеннями людини з часом: що було створено, а що залишилося з минулого. Що розкривають ці банальні поверхні про країну і, своєю чергою, про нас самих?».
Prophetic Kingdom — серія робіт фотографа, який презентував їх у США. Він описує це як «фотографічний огляд» повсякденних місць, будівель та об’єктів, які ми сприймаємо як щось звичне.
Фотографії Будая показують дивовижну красу навколишнього світу, документуючи особливих чи несподіваних моменти життя: будівлю, з товстим шаром льоду; дерево, яке ідеально розділене на дві гілки; єдиноріг, який, здавалося б, стоїть на узбіччі дороги.
У багатьох його зображеннях є почуття гумору, наприклад, поні нахабно стояв під табличкою «Обережно, собака» або безнадійно іржавою машиною, оточений бур’янами та банером «для розпродажу».
За словами Будая, назва книги походить від міністерства штату Делавер — фотографія якого включена в Prophetic Kingdom — і натякає на ідею «божественного поруч зі світським». Куратор і письменниця Ніколь Каак написала для книги есе, в якому коментує використання кольору і зіставлення протилежного, а також пояснює туманну моторошність, яка супроводжує деякі з його зображень.
«Безлюдні та псевдоапокаліптичні пейзажі Будая пронизують такі анахронічні примхи та інверсії у вицвітанні фарбованих кольорів і зіставленні об’єктів, які самі по собі датуються», — пише вона.
Читайте також:
Кароліна Москосо сподівається, що ви знайдете «дивність» у її архітектурних малюнках