Аукціонний дім допоможе паризькій установі дослідити історію предметів, придбаних між 1933 і 1945 роками, що «може призвести до реституції».
Sotheby’s і Лувр у Парижі об’єднали зусилля у проєкті, спрямованому на дослідження предметів, придбаних музеєм між 1933 і 1945 роками. Спонсорська угода, яка триває три роки, допоможе фінансувати дослідження, які «можуть призвести до реституцій [включаючи] оцифрування, організація семінарів, навчальних днів і публікацій», — йдеться у повідомленні Лувру.
Представники музею додають: «Цей патронат перегукується з прагненням Sotheby’s повернути роботи, які переходили з рук у руки між 1933 та 1945 роками. Це був перший міжнародний аукціонний дім, у якому існував відділ, присвячений дослідженню походження та реституції». Відділ реституції Sotheby’s був заснований у 1997 році.
27 січня, у Міжнародний день кіно про мистецтво, у рамках спільної програми заплановано день кінопоказів у Луврі. Подія включає в себе документальний фільм «Мистецький ринок під час окупації» 2021 року, заснований на висновках історика мистецтва Еммануель Полак, яку Лувр призначив у 2020 році для розслідування придбань, зроблених як до, так і після Другої світової війни.
Також на 2 лютого заплановано навчальний день, присвячений «ланцюжку передачі права власності на твори та культурні об’єкти… у світлі німецької окупації та законів Vichy». Інші теми, які розглядаються, включають «купівлі на публічних аукціонах [здійснюваних] єгипетським Департаментом старожитностей між 1933 та 1945 роками».
Минулого року Лувр запустив онлайн-базу даних із 485 000 записів об’єктів, отриманих із десятків внутрішніх баз даних. Понад 1700 творів, які були відновлені в Німеччині після Другої світової війни, але ніколи не були повернуті нащадкам їхніх законних власників, перераховані в категорії Musées Nationaux Recupération. Роботи не належать французькій державі, а перебувають у розпорядженні Лувру та довірені на збереження французьким національним музеям. Прес-секретар Лувру каже, що «партнерство з Sotheby’s стосується робіт, які є в колекціях Лувру, а не MNR».
Читайте також:
«У кожного подкасту є свої перші слова»: кампанія для підтримки нових подкастів