Агентство Brain Tank за трендами гейміфікації запустило цілу Кіногру для національної кампанії брендів Pepsi та Lay’s, що входять до портфеля компанії PepsiCo. Споживач може відчути кіно не лише на смак, а й повністю поринути у його світ.
У новорічну ніч, коли всі загадували бажання, команда агенції відраховувала час до початку національного промо. Так 01.01.2022 розпочалася акція «Грай в кіно з Pepsi та Lay’s» з реальною грою всередині месенджера.
Зареєструвавшись у чат-боті, можна обрати героя до смаку: Вікінга, Ельфійку або Вартового Всесвіту. Вони стануть путівниками у грі-подорожі світом кіно з повним зануренням у Кіногру, що триватиме цілих три місяці у всіх куточках України.
Але головною фішкою є те, що кожен самостійно керує діями свого героя. Саме вам вирішувати, яким буде наступний крок, а результат може виявитися зовсім несподіваним.
Для кожного персонажа копірайтери прописали кілька сюжетних ліній, а натхненні дизайнери, після перегляду 151-го фільму за різними жанрами, візуалізували все на вищому рівні.
Команда Brain Tank разом із партнерами PepsiCo та Promobill плідно попрацювала над кожною деталлю. Гра тільки почалася, тому ще є час ближче познайомитись зі світом кіно, а ми відкриємо таємні двері цього світу у наступних релізах.
Пізнати Кіносвіт Pepsi & Lay’s можна просто зараз, долучившись до спільноти кіноманів у ботах у Viber та Telegram.
Читайте також:
Pepsi збирає всіх зірок Super Bowl Halftime Show у кінематографічному трейлері