• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Disney+ Spot відтворює сцени з популярних шоу та фільмів

25 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Disney+ Spot відтворює сцени з популярних шоу та фільмів
Share on FacebookShare on Twitter

Щоб просувати деякі з найбільш культових фільмів і серіалів, зокрема «Сімпсони», «Ходячі мерці», «Історія іграшок» та «Сімейство Кардашян» на потоковій платформі Disney+, канал розпочав європейську рекламну кампанію, відтворюючи візуальні ефекти кожного з них з глядачами.

Ролик під назвою «Будинок Disney+», створений Leo Burnett London, має просуватися в регіоні EMEA та відбувається все в кількох житлових будинках однієї темної та штормової ночі. Будинки оформлені так само як і замок Чарівного королівства, який з’являвся на початку власних фільмів Disney протягом десятиліть. Зверху неонова вивіска Disney+.

Реклама переносить глядачів у шість квартир, де ті, хто живе всередині, бачать відтворення моментів із фільмів, які транслюють на каналі, включаючи нещодавно випущені The Kings Man та The Book of Boba Fett. Сюди входить сцена бійки, в якій чашка чаю не проливається, і один співмешканець передає іншому пульт від телевізора, коли його навички джедая не доставляють його.

Однохвилинний ролик, знятий режисером Ієном Понсом Джуеллом, також містить ремікс на трек Біллі Ф’юрі «Wondrous Place», у якому зображені зомбі, силует страшного T-Rex та сім’я, яка відразу приземлилася на диван перед телевізором, рекламуючи «Ходячих мерців», «Історію іграшок» та «Сімпсонів» відповідно.

Бен Муг, головний креативний директор Publicis Groupe UK, сказав, що Disney+ «швидко стає відомим завдяки ТБ і фільмам понад очікуване».

Він додав: «Disney має майже 100-річну багату спадщину у встановленні планки розповіді та виробництва, тому ми втілили ту саму турботу та майстерність, щоб оживити цей знайомий, але дивовижний Дім Disney+. Поєднуючи CGI з живим боєм і всім, що між ними, Ян допоміг нам зробити фільм, який гідний контенту на Disney+».

Поряд з телебаченням, кампанія також включатиме діяльність у кіно та соціальних мережах.

Усама Аль-Касаб, віцепрезидент з маркетингу Disney+ EMEA, пояснив у своїй заяві: «Disney є синонімом вічного оповідання, і за допомогою цієї кампанії ми хочемо переконатися, що глядачі зрозуміють, що Disney+ є домом для широкого спектра культового контенту. Від Encanto і „Книги Боби Фетта“ до Пем і Томмі та „Ходячих мерців“ і нашої майбутньої колекції європейських оригіналів, наші підписники можуть знайти майже все, що їм заманеться на Disney+. Деякі можуть навіть бути здивовані тим, що вони знаходять».

Згідно зі звітом у The Guardian, Disney володіє правами на 12% найпопулярніших шоу, які транслюються на Netflix з першого кварталу минулого року.

Як повідомляється, в останній частині «The Streaming Wars» The Walt Disney Company, яка володіє Fox, Lucas Film і Marvel, збирається повернути контроль над популярними шоу на Netflix, включаючи «Втечу з тюрми», «Новеньку», «Сини анархії», «Як я зустрів вашу маму» та «Американську родину» цього місяця.

Джерело


Читайте також:

Як дизайн французького рококо сформував деякі з найулюбленіших фільмів Disney

Теги: історіїнатхненнярекламасеріалифільми

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Стартував конкурс Ukrainian Design: The Very Best Of 2024
Маркетинг і Комунікації

Стартував конкурс Ukrainian Design: The Very Best Of 2024

28 Лютого, 2024

Конкурс для дизайнерів Ukrainian Design: The Very Best Of, який два роки був на паузі, відкрився у 2024 році. Тож дизайнери мають можливість продемонструвати свої найкращі проєкти, заявити про себе...

Читати даліDetails

Нова книга Деббі Міллман

Disabled Teddies: серія малюнків Дани Керлі позбавляє стигматизації інвалідності та хронічних захворювань

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club
Відповідальність

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club

17 Липня, 2025
Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК
Аналітика

Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК

17 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.