Щоб просувати деякі з найбільш культових фільмів і серіалів, зокрема «Сімпсони», «Ходячі мерці», «Історія іграшок» та «Сімейство Кардашян» на потоковій платформі Disney+, канал розпочав європейську рекламну кампанію, відтворюючи візуальні ефекти кожного з них з глядачами.
Ролик під назвою «Будинок Disney+», створений Leo Burnett London, має просуватися в регіоні EMEA та відбувається все в кількох житлових будинках однієї темної та штормової ночі. Будинки оформлені так само як і замок Чарівного королівства, який з’являвся на початку власних фільмів Disney протягом десятиліть. Зверху неонова вивіска Disney+.
Реклама переносить глядачів у шість квартир, де ті, хто живе всередині, бачать відтворення моментів із фільмів, які транслюють на каналі, включаючи нещодавно випущені The Kings Man та The Book of Boba Fett. Сюди входить сцена бійки, в якій чашка чаю не проливається, і один співмешканець передає іншому пульт від телевізора, коли його навички джедая не доставляють його.
Однохвилинний ролик, знятий режисером Ієном Понсом Джуеллом, також містить ремікс на трек Біллі Ф’юрі «Wondrous Place», у якому зображені зомбі, силует страшного T-Rex та сім’я, яка відразу приземлилася на диван перед телевізором, рекламуючи «Ходячих мерців», «Історію іграшок» та «Сімпсонів» відповідно.
Бен Муг, головний креативний директор Publicis Groupe UK, сказав, що Disney+ «швидко стає відомим завдяки ТБ і фільмам понад очікуване».
Він додав: «Disney має майже 100-річну багату спадщину у встановленні планки розповіді та виробництва, тому ми втілили ту саму турботу та майстерність, щоб оживити цей знайомий, але дивовижний Дім Disney+. Поєднуючи CGI з живим боєм і всім, що між ними, Ян допоміг нам зробити фільм, який гідний контенту на Disney+».
Поряд з телебаченням, кампанія також включатиме діяльність у кіно та соціальних мережах.
Усама Аль-Касаб, віцепрезидент з маркетингу Disney+ EMEA, пояснив у своїй заяві: «Disney є синонімом вічного оповідання, і за допомогою цієї кампанії ми хочемо переконатися, що глядачі зрозуміють, що Disney+ є домом для широкого спектра культового контенту. Від Encanto і „Книги Боби Фетта“ до Пем і Томмі та „Ходячих мерців“ і нашої майбутньої колекції європейських оригіналів, наші підписники можуть знайти майже все, що їм заманеться на Disney+. Деякі можуть навіть бути здивовані тим, що вони знаходять».
Згідно зі звітом у The Guardian, Disney володіє правами на 12% найпопулярніших шоу, які транслюються на Netflix з першого кварталу минулого року.
Як повідомляється, в останній частині «The Streaming Wars» The Walt Disney Company, яка володіє Fox, Lucas Film і Marvel, збирається повернути контроль над популярними шоу на Netflix, включаючи «Втечу з тюрми», «Новеньку», «Сини анархії», «Як я зустрів вашу маму» та «Американську родину» цього місяця.
Читайте також:
Як дизайн французького рококо сформував деякі з найулюбленіших фільмів Disney