• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Нова реклама Gucci x North Face із блогером Френсісом Буржуа

24 Січня, 2022
Час прочитання: 3 хв.
A A
Нова реклама Gucci x North Face із блогером Френсісом Буржуа
Share on FacebookShare on Twitter

Як 21-річний ексцентричний спостерігач з Англії потрапив на борт однієї з найбільш очікуваних модних подій року? Для Френсіса Буржуа квитком до його успіху стала комбінація кількох факторів — карантинні обмеження, TikTok і вільний дух онлайн — усе це призвело до того, що він став обличчям нового фільму Highsnobiety для The North Face та Gucci.

Любитель локомотивів Френсіс Буржуа, справжнє ім’я Люк Ніколсон, минулого року почав публікувати відео на своєму каналі TikTok, у яких демонстрував свою непідробну пристрасть до поїздів. Акаунт набрав 2,1 мільйона шанувальників, а його особа в соціальних мережах почала приваблювати людей з усього світу, включаючи таких знаменитостей, як співак Джо Джонас, футболіст Тьєррі Анрі та поп-зірка Ванесса Хадженс.

Коли на початку цього тижня було опубліковано відео Highsnobiety, Інтернет знову вболівав за Буржуа. У короткометражному фільмі глядачі бачать світ, подібний до мрії, де група молодих міських жителів відправляється в гори, вдягнувши куртки-пуфи в стилі 90-х, а Френсіс виступає в ролі кондуктора поїзда.

Джош Вілсон, старший арт-директор Highsnobiety, розповідає, що радісна енергія, яка притаманна Буржуа, була заразною на знімальному майданчику.

«Він захопив нас запахами, видами та шумами парової машини аж до кінця зйомки. Він набагато глибша людина, ніж глядач може побачити з його відео. Після кількох напоїв у барі, в якому зупинялася вся команда, природна дотепність і чарівність Буржуа ввели нас усіх в істерику», — каже Вілсон.

Gucci x North Face
Gucci x North Face

«Поточний стан світу часом може стати тривожним і переконливим, але посмішка та нестримна радість Френсіса, коли він стрибає вгору-вниз на платформі, привносить у кожного цю простоту, яку ми хотіли використати. У моди часто велике его, і вона сприймає себе дуже серйозно, тому приємно було забути про все це і розважитися на знімальному майданчику».

Несамовита початкова сцена була створена, щоб відобразити ті реальні моменти, коли ти поспішаєш на потяг, біжиш станцією і відчуваєш радість, як тільки потячг прибуває на платформу.

«Для відстеження знімків на платформі ми розглядали режисерів французького кіно New Wave, таких як Жак Таті, та їх використання „Контрольованого хаосу“, заінтриговані цією зайнятістю та хореографією, які виходять досить легко», — пояснює Вілсон.

Френсіс Буржуа

Маленькі нюанси у відео, такі як сцена фотобудки, знайомлять глядачів із Френсісом та друзями, а ідея ґрунтується на демонстрації «міні-концепцій» у всьому фільмі.

Перехід між інтернет-культурою та високоякісною модою — це концепція, яка, на думку Девіда Фішера, засновника та головного виконавчого директора Highsnobiety, буде продовжуватися.

«Ми побачимо, як модні бренди проштовхують культурні коментарі щодо цієї конвергенції більш несподіваними способами», — каже він.

«З одного боку ми побачимо цей контраст, де такі бренди, як Balenciaga, схиляються до цього дещо сюрреалістичного естетичного виразу метавсесвіту, тоді як на іншому кінці спектру будуть бренди, такі як Gucci, що заохочують людей до спілкування, природи та просторів, які можна відчути лише фізично. Це цікавий час, і я думаю, що мода й надалі пропонуватиме інноваційні ідей».

Джерело


Читайте також:

Pepsi збирає всіх зірок Super Bowl Halftime Show у кінематографічному трейлері

Теги: дизайнкінокреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Кожен чув фразу “Ти не ти, коли голодний”, адже Snickers успішно використовує цей рекламний слоган вже понад 15 років. Ми пам'ятаємо бодай одну із версій реклами, яка демонструє, що голодними...

Читати даліDetails

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.