Райан Рейнольдс з’явився в новій рекламі Mint Mobile, щоб рекламувати низькі щомісячні ставки мобільного бренду у кампанії «Перевірено дитиною, схвалено татом».
Щоб довести свою прихильність підтримувати ці ставки на низькому рівні, бренд уникав професійних режисерів — натомість запросив на цю посаду одного з маленьких дітей самого Рейнольдса.
Цього разу тепер уже актор поєднує послання ощадливості з чарівними витівками маленької дитини за камерою.
У рекламі Рейнольдс з’являється перед зеленим екраном, неголений і дещо пошарпано одягнений (принаймні за стандартами Голлівуду). Кадри хиткі, зйомка нагадує ручну. Далі Рейнольдс пояснює причину незвичайного налаштування: «У Mint Mobile ми завжди шукаємо інноваційні способи заощадити ваші гроші, — каже він. — Ось чому замість того, щоб найняти дорогого режисера для цієї реклами, ми знайшли когось, хто готовий працювати за цукерки та схвалення». Потім кут камери падає, ніби увагу її оператора привернув якийсь блискучий об’єкт десь там, на стороні. «Привіт, любий, обличчя тата тут, нагорі», — лагідно каже Рейнольдс. Дитина слухняно повертає камеру у вихідне положення з хихиканням.
Mint Mobile стверджує, що її нова реклама — «Перевірено дитиною, схвалено татом». Це розширення основної місії бренду — надавати своїм клієнтам послуги бездротового зв’язку за 15 доларів США на місяць.
Раян Рейнольдс останнім часом став звичайним явищем у світі реклами. У грудні 2021 року він з’явився разом із сером Річардом Бренсоном, щоб оголосити про нове партнерство між Aviation American Gin і Branson’s Virgin Voyages. Приблизно в той же час його голос з’явився в жартівливій рекламі Peloton, де також з’явився актор Кріс Нот. Рейнольдс також є креативним директором MNTN (вимовляється як «гора»), компанії, яка «розробляє рекламне програмне забезпечення для брендів, щоб забезпечити вимірювані конверсії, дохід, відвідування сайтів тощо за допомогою телебачення». Рейнольдс зайняв свою посаду CCO після того, як компанія придбала Maximum Effort Marketing, агентство, яке Рейнольдс заснував у 2018 році. MNTN також придбала QuickFrame — платформу для виробництва відео — на початку цього тижня.
Читайте також:
Як створити продукцію для веганів і любителів м’яса? Кейс компанії Everland