• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Coca-Cola оновлює дизайн банок

21 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Coca-Cola оновлює дизайн банок
Share on FacebookShare on Twitter

Згідно з прес-релізом, Coca-Cola змінила дизайн пакування своїх ароматизованих продуктів і їх аналогів без цукру. Лінія Flavors включає продукти Cherry, Vanilla і Cherry Vanilla.

Coca-Cola оновлює дизайн банок

Останнє оновлення пакування Coca-Cola намагається впорядкувати зростаючий асортимент продуктів Coca-Cola, який включає такі смаки, як вишня-ваніль, а також варіанти з повним вмістом цукру та без цукру з новими правилами щодо кольорів банок і логотипів.

«Ми хотіли модернізувати та спростити вигляд нашого пакування, щоб допомогти споживачам знайти на полиці смак, який вони шукають, за допомогою барвистого, але чистого дизайну пакування», — Наталія Суарез, старший бренд-менеджер портфоліо Coke Choice, Coca‑Cola’s North.

Бренд дебютував на першому етапі зміни пакування минулого літа, коли він оновив вигляд і смак Coca-Cola Zero Sugar. На додаток до нового дизайну банки, «Найкраща банка Coca-Cola» інтегрована кампанія проходила через різноманітні традиційні та цифрові канали та включала холодильники для проб, які можна було розблокувати за допомогою QR-коду. У вересні 2021 року Coca-Cola оновила платформу бренду для своєї торгової марки Coca-Cola і запустила платформу «Справжня магія», щоб підкреслити несподівані моменти єдності між людьми у пов’язаному, але розділеному світі.

Оновлена ​​лінія ароматів і новий смак Coca-Cola з кавою будуть представлені за допомогою різноманітних роботизованих рішень для доставки на вимогу та безконтактної доставки. Поряд із парком самокерованих роботизованих транспортних засобів на окремих ринках, які доставляють менше ніж за годину, споживачі можуть отримати коробку з новими продуктами за допомогою програми доставки на вимогу, яка доставляється протягом трьох-семи робочих днів. Минулого року Coca-Cola співпрацювала з Walmart для доставки пакування свого продукту Coca-Cola з кавою за допомогою дрона.

На додаток до оновлених банок, Coca-Cola з Coffee Mocha з’явиться на полицях наступного місяця після попередніх ароматів Dark Blend, Vanilla, Caramel і Vanilla Zero Sugar. Розширення лінійки готових до вживання кавових напоїв відбувається через те, що Coca-Cola шукає додаткові можливості для споживачів взаємодіяти з брендом і купувати його.

«Ми вирішили збільшити кількість випадків для бренду Coca-Cola під час затишшя в середині дня, коли ми хочемо підбадьоритися, — сказав Брандан Стрікленд, бренд-директор Coca‑Cola Trademark. — Оскільки ми знаємо, що, хоча немає нічого кращого, ніж крижана кола о 15:00, ми змагаємося з кавою в ці перерви».

Coca-Cola перевищила оцінки аналітиків у своєму останньому квартальному звіті про прибутки, зростання, яке голова та генеральний директор Джеймс Квінсі пояснив програмою трансформації компанії, яка ґрунтується на більш ефективному маркетингу, а також дисциплінованих та розумних інноваціях. 10 лютого компанія проведе звіт про прибутки за 4 квартал 2021 року.

Джерело

Фото на головній: Jeanson Wong


Читайте також:

Реклама Real Magic від Coca-Cola: парадокс вторгнення в геймерський світ

Оновлена версія Coca-Cola Zero Sugar

Теги: дизайн пакуваннякреативрозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.