Згідно з прес-релізом, Pepsi представила кінематографічний трейлер шоу Super Bowl Halftime Show, яке продавець безалкогольних напоїв рекламує як найбільш очікуваний на сьогодні.
Pepsi натискає на газ, розкручуючи шоу Super Bowl Halftime Show, яке цього року збирає команду музикантів з пантеону хіп-хопу та R&B. Багато з них вихідці із Західного узбережжя, можливого нагадування Лос-Анджелесу, що приймає цього року.
Продавець напоїв приклав більше уваги до цієї події, ніж у минулі роки, завдяки довгому відео, створеному за моделлю блокбастерів і супроводжуваному короткими телевізійними нарізками, які вийдуть в ефір під час злітно-посадкової смуги Super Bowl LVI 13 лютого. Новий мобільний додаток також впливає на поштовх, оскільки Pepsi використовує багатоканальний підхід, який визнає, що люди можуть проводити більше часу з меншими екранами.
Розробка повноцінної кампанії для Halftime Show говорить про те, як Pepsi хоче привернути увагу до списку талантів. «The Call» багатий посиланнями на культурні пробні камені та пісні, пов’язані з кожним із п’яти виконавців, зокрема хіти «Rap God», «The Next Episode», «Family Affair», «HUMBLE.», «Still D.R.E.» та «California Love». Оповідально, реклама взята на сторінку з п’єси «Месники», де доктор Дре грає роль Ніка Ф’юрі, об’єднуючи ікони на одній сцені.
«З огляду на наш епічний склад із п’яти суперзіркових талантів, ми хотіли створити кінематографічний досвід, який міг би належним чином вшанувати кожного з артистів та відзначити їхню роль у музиці та культурі, коли вони спускаються в Лос-Анджелес, щоб показати виставу на віки», — Тодд Каплан, віце-президент з маркетингу Pepsi.
Минулого року Pepsi показувала рекламу з The Weeknd перед виступом на Halftime Show, але уникала реклами в грі. Цього року бренд газованих напоїв знову відмовиться від традиційного місця, хоча інші продукти PepsiCo, в тому числі від Frito-Lay, мають з’явитися.
Pepsi володіє спонсорськими правами на шоу Super Bowl Halftime Show з 2012 року, але його контракт закінчується після завершення поточного сезону НФЛ. У жовтні CNBC повідомила, що ліга планує вибрати опцію щодо прав на відкритий ринок, що потенційно може призвести до зміни караулу.
Читайте також:
Химерна рекламна кампанія від бренду снеків PepsiCo Kurkure