• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Fiasco Design оновлює позиціонування бренду Moshi

20 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Fiasco Design оновлює позиціонування бренду Moshi
Share on FacebookShare on Twitter

Студія Fiasco Design з Брістоля співпрацює з Moshi, програмою для сну та усвідомленості для дітей, щоб зробити психічне здоров’я чарівним для молодого покоління. Завдяки новому бренду та веб-сайту Moshi сподівається зупинити безпрецедентну кризу психічного здоров’я, яка зараз впливає на дітей.

Тема психічного здоров’я, на щастя, останніми роками стає все більш популярною. Якщо раніше публічно обговорювати психічне здоров’я було незвично, а інколи табуйовано, то сьогодні цілі галузі будуються навколо того, щоб піклуватися про наше психічне здоров’я та покращувати його. Однак у цій національній розмові не так багато часу приділяли саме дітям.

Відносний новачок на сцені психічного здоров’я, Moshi швидко став провідним у світі додатком для сну та усвідомленості для дітей. Його місія — покращити здоров’я та щастя наступного покоління, навчаючи їх основам уважності з раннього віку.

Зараз Великобританія переживає безпрецедентну кризу психічного здоров’я: кожна шоста дитина страждає від тривоги, розладів харчування, дефіциту уваги або гіперактивності, а також інших проблем емоційного самопочуття.

Moshi

Щоб привернути увагу молодшої аудиторії, Moshi використовує керовані медитації, зачаровує історіями та заспокійливими звуками. «Емоційний добробут для наступного покоління вимагає від додатку бути актуальним не лише перед сном, а й протягом дня та в таких середовищах, як класні кімнати, — говорить головний виконавчий директор Moshi Ед Бартон. — Наша мета полягає в тому, щоб активний розвиток EQ став таким же важливим, як і IQ. Щоб зобразити це, ми еволюціонували від Moshi: Sleep and Mindfulness до Moshi».

Команда Moshi звернулися до Fiasco Design, щоб інкапсулювати цю зміну за допомогою нового цифрового позиціонування. Дизайнери Fiasco мали візуально переробити позиціювання бренду і додати до нього більше креативу.

Moshi
Fiasco Design

«Як батько маленької дитини, я на власному досвіді переконався, наскільки додаток Moshi може змінити сімейне життя, — каже креативний директор Fiasco Design Бен Стірс. — Тому було приємно отримати можливість попрацювати з цією командою, аби допомогти реалізувати їхнє бачення бренду».

Ед додає: «Спочатку ми доручили Fiasco відновити наш веб-сайт. Проєкт швидко перетворився на щось набагато більше і призвів до того, що ми вдосконалили наш бренд на різних платформах з веб-сайтом у центрі».

Fiasco Design

Зміни включають й оновлену палітру кольорів бренду з яскравішими відтінками, які представляють доступність — тим часом основний фірмовий шрифт Moshi, Calibri, був замінений на Chromatica з незалежного ливарного заводу Polytype із Глазго. Цей універсальний шрифт без зарубок був обраний через його теплий і характерний тон, що робить його ідеальним інструментом для усвідомлення.

Fiasco Design також допоміг задати тон ілюстрацям. На зміну стоковии зображенням прийшли студійні фотографії, які піднімають настрій користувачам. Супроводжують їх намальовані від руки анотації, які додають відчуття особистого самовираження, неповторного, як і кожна дитина.

Джерело


Читайте також:

Visa запускає нову систему ідентифікації бренду

Теги: дизайнкейсикреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

У час, коли бізнес стикається з безпрецедентними викликами, а єдність стає вирішальним фактором стабільності, компанія УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО зробила стратегічний крок — оновила систему корпоративних цінностей і впровадила внутрішні стандарти компетенцій. Адже...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.