• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Кейс ТурбоТато. Як благодійний фонд «Посмішка дитини» привернув увагу до прогресивного «татівства» разом з інфлюенсерами

20 Січня, 2022
Час прочитання: 5 хв.
A A
Кейс ТурбоТато. Як благодійний фонд «Посмішка дитини» привернув увагу до прогресивного «татівства» разом з інфлюенсерами
Share on FacebookShare on Twitter

В рамках програми «ЄС за гендерну рівність: разом проти гендерних стереотипів та гендерно-зумовленого насильства» благодійний фонд «Посмішка ЮА» створив проєкт «ТурбоТато». Про те, як інфлюенсер-маркетинг допоміг в популяризації проєкту розказала команда AIR Brands, агенції стратегічного інфлюєнсер-маркетингу, одного з ключових напрямків у компанії AIR Media-Tech.

«Тато може, тато може все, що завгодно…»

З татом можна поїхати у парк розваг, пограти у футбол, він навчить пірнати на морі, тато прийде на твій дебют на сцені в дитячому садочку і школі. Але ж це все відбувається не кожного дня. А щодня готує сніданок, робить зачіски, вчить з дитиною уроки та співає на ніч колискову зазвичай мама.

Виклик

Для посилення впливу проєкту «ТурбоТато» фонд хотів залучити інфлюенсер-маркетинг.

Блогери-мамочки — найпопулярніша ніша інфлюенсерів в Instagram. А як щодо блогерів-татусів?

З таким викликом прийшов до нас благодійний фонд «Посмішка ЮА».

Крім того, була дуже обмежена гео: Запоріжжя і Запорізька область, адже там знаходиться фонд і там проводилися школа і квізи для учасників проєкту.

Ціль

Головна мета проєкту: привернути увагу до відповідального залучення тата до виховання дитини.

А також залучити ЦА до участі в офлайн-активностях проєкту:

  • Тато-Школа (4 сесії для чоловіків),
  • інтерактивна гра «Тато-квіз».

Задача

Нам необхідно було вибрати блогерів-чоловіків, які транслюють у своєму контенті сімейні цінності, відповідальне батьківство і рівний розподіл сімейних обов’язків, мають активну аудиторію із високою залученістю в контент блогера, та зробити з ними публікації в Instagram.

Рішення

Разом з благодійним фондом «Посмішка ЮА» ми розробили креативну концепцію та стратегію інфлюенсер-маркетингу.

Ми обрали ключовий меседж: «Треба бути татом щодня, а не лише у вихідні чи за виключними приводами».

Механіка:

Платформою для інтеграції ми обрали Instagram.

Формат інтеграції: пост + 2 сторіз.

Період кампанії: з 19.04.2021 по 31.08.2021..2021

Ми обрали 5 інфлюенсерів, які транслюють цінності відповідального батьківства і часто показують, як проходить їхній день із дитиною, у своєму Instagram.

Головною вимогою до інтеграції було те, що обіграна ситуація не повинна була бути «виключенням», ми хотіли показати буденне піклування батька про дитину, виконання татом своєї ролі в вихованні.

Інфлюенсер міг адаптувати основний меседж кампанії під власний стиль і темп життя. Разом з фондом ми прагнули до нативності, щоб аудиторія впізнала у постах і сторіз блогерів себе і глибоко пройнялася цінностями проєкту.

Реалізація

Ми продумали воронку інфлюенсер-маркетингу протягом усього періоду: кожен місяць новий блогер виходив із публікацією і звертав увагу на проєкт. Таким чином, ми весь час були в медіполі та підігрівали цікавість ЦА.

Блогерам обов’язково необхідно було додати хештеги проєкту — #бутитатомщодня, #ТурбоТато, #eu4genderequality, — щоб усі пости цієї кампанії легко було знайти як учасникам, так і підписникам фонду чи блогерів.

Кейс ТурбоТато. Як благодійний фонд «Посмішка дитини» привернув увагу до прогресивного «татівства» разом з інфлюенсерами
https://www.instagram.com/p/COigJTEBnsA/
Кейс ТурбоТато. Як благодійний фонд «Посмішка дитини» привернув увагу до прогресивного «татівства» разом з інфлюенсерами
https://www.instagram.com/p/CPxasZwj4R9/
Кейс ТурбоТато. Як благодійний фонд «Посмішка дитини» привернув увагу до прогресивного «татівства» разом з інфлюенсерами
https://www.instagram.com/p/COLPdTxADe4/
Кейс ТурбоТато. Як благодійний фонд «Посмішка дитини» привернув увагу до прогресивного «татівства» разом з інфлюенсерами
https://www.instagram.com/p/CSqvygBjD2Q/
https://www.instagram.com/p/CROWLYBMg5p/

Ми також підсилювали охоплення публікацій платним промо, щоб залучити конкретні гео: Запоріжжя і Запорізьку область.

Реакція аудиторії

Проєкт помічено аудиторією. Ініціатива викликала позитивне сприйняття, схвалення та зацікавлення серед аудиторії інших міст, не тільки Запоріжжя та Запорізької області.

У коментарях блогерів аудиторія схвально відгукувалась про «Тато-Школу» чи «Квіз» та ставила додаткові питання.

Більшість коментарів від жіночої аудиторії, що дуже типово, адже в Instagram переважає жіноча аудиторія і за статистикою жінки частіше пишуть коментарі, ніж чоловіки.

Результати:

За період кампанії інфлюенсер-маркетингу загальні органічні покази по проєкту від постів і сторіз склали — 836 253.

Коефіцієнт взаємодії ER 6 %.

1731+ кліків за посиланням на реєстрацію в сторіз.

Попри обмеження у вигляді вузької географії та вузької цільової аудиторії (в діджитал лише близько 300 000 татусів у Запорізькій обл.), нам вдалося не тільки набрати учасників проєкту офлайн, але й привернути увагу користувачів Instagram до питання гендерної рівності й розподілу сімейних обов’язків. Маленькими кроками рухаємось до нових стандартів батьківства, і приємно відзначити, що допомагають в цьому наші, українські інфлюенсери.

«Головна наша задача була — залучити запорізькіх татів до участі у проєкті „Турбо-Тато“. Спочатку з AIR ми розглядали місцевих інфлюенсерів, але потім все ж обрали іншу стратегію. Це була тривала співпраця, під час якої нас вразило наскільки колеги глибоко занурилися в тему відповідального виховання та розібралися зі стереотипами, щоб максимально донести до інфлюенсерів цінності, які ми транслюємо.

Можу впевнено сказати, що з AIR спокійно навіть під час кризових ситуацій: коли на блогера, з яким тільки провели інтеграцію, різко навалюється хвиля хейту — колеги вже мали план-б та зробили все, щоб захистити наші інтереси.

Також цінно було у співпраці те, що AIR проявляли ініціативу та пропонували різні варіанти взаємодії з аудиторією, які ми навіть не планували. Спочатку ми заряджали ідеєю проєкту, а потім AIR заряджали креативом нас!» — Олеся Краснокутська, менеджерка з комунікацій БФ «Посмішка ЮА».

Influencer marketing вкотре показав, свої переваги, а саме:

  • унікальність креативу, кожен блогер показував абсолютно по своєму, що для нього татівство кожного дня;
  • живе спілкування з цільовою аудиторією, в коментарях була можливість координувати охочих відвідати заходи;
  • та таргетоване просування, що допомогло досягти дуже вузьку цільову аудиторію, а саме татів в Запоріжжі та Запоріжській області.

Хочеться зазначити, що натхненням послужила залученість, довіра, доброзичливість та плідна співпраця з боку клієнта.
Позитивна атмосфера та фідбек від блогерів і користувачів заряджала всіх учасників проєкту на нові ідеї та кращі результати.

Віра Горобець — аккаунт менеджерка AIR Brands.
Автор: Олена Бескоровайна, Brand Manager AIR Brands.

Фото на головній: Heike Mintel


Читайте також:

Як створити мистецькі середовища в регіонах, віддалених від обласного центру? Кейс проєкту «Фронтера»

Теги: інфлюенсерикреативрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.