Samsung співпрацює з креативною агенцією BBH London для просування останніх інновацій у мобільних іграх, свого мобільного процесора Exynos 2200, за допомогою насиченого екшеном хвилинного фільму.
«Ринок» починається з зайнятих продавців, які намагаються продати головній героїні фільму неякісні 8-розрядні фрукти та зброю низької якості, з помітними пікселями. Стає очевидним, що це метафора ринку мобільних ігор, де героя незабаром заманить білим кроликом, натхненним Алісою в Країні Чудес, прямо в андеграундну сцену, населену темнішими персонажами та товарами — все у форматі Full HD. Оголошення закінчується рядком: «Час відтворення закінчився».
Режисер Меттійс Ван Хейнінген зазначав, що елементи живої дії були зняті в Києві на цікавих локаціях, а оригінальна музика була написана Goldstein Music.
«Це був запис мрії від наших партнерів із Samsung. Запустити новий процесор, орієнтований на запеклих геймерів, — це неймовірна можливість», — сказав Стю Роялл, креативний директор BBH.
«Разом ми побудували неймовірний альтернативний всесвіт, наповнений багатими деталями, небезпечними персонажами та ще більш небезпечною зброєю. Там навіть приховано кілька додаткових деталей, щоб нагородити найбільш уважних геймерів».
Exynos 2200 має змінити якість, швидкість і витонченість мобільних ігор, коли процесор буде вбудований в мобільні телефони наступного покоління, які вийдуть цього року.
«Ми хотіли неявно пояснити, як процесор Exynos 2200 забезпечить диференційований ігровий досвід на мобільних пристроях», — додав Чангван Кім, бренд-менеджер Samsung Electronics.
«Ми дуже раді бачити, як творчість BBH оживає в цьому пригодницькому фільмі-грі, і віримо, що цей проєкт може стати великою віхою, яка змінить наш хід промоції напівпровідникових продуктів у майбутньому».
Кампанія триватиме до кінця лютого і підтримуватиметься в різних соцмережах.
Читайте також:
Ком’юніті брендів до того, як це стало мейнстрімом