Наприкінці 2021 року благодійний магазин Ласка разом з креативною агенцією Bickerstaff.356 запустили еко-свідомий проєкт для бізнесів та їхніх команд.
Мова йде про мерч
Ну, ви знаєте цей тип одягу: світшоти й футболки з логотипами вашою коханої роботи, або ще гірше — не коханої, які щороку ви отримуєте новесенькими для підтримки корпоративного духу і майже одразу починаєте в них спати, прибирати та їздити до бабці на дачу. Вся ця величезна купа речей, які особливо нікому не потрібні народжуються вже старими й складають велику частину текстильної промисловості світу.
Це все здалося нелогічним Ласці й Бікерстафу, тож вони створили проєкт Laska Upcycle Merch — мерч для брендів з одягу, який вже було вироблено і який вже прожив своє життя перш ніж стати частиною чиєїсь корпоративної культури.
Кожна еко-свідома компанія може замовити власну партію мерча і тоді Ласка разом з Printostan нанесуть логотипи компанії на худі, світшоти й футболки, які готові пожити ще одне життя.
В чому клас?
Клас в тому, що бренди отримують унікальний одяг зі своїм логотипом, по дорозі вберігаючи планету від зайвого виробництва і роблячи добрі справи разом з Ласкою.
Про всю драму мерча також зняли комічно-драматичний дачний мюзикл завдяки легендарному українському режисеру Євгена Гожейшего та продакшн-бюро Adje і разом зі студією веб-дизайн RIBS запустили сайт для швидкого і простого замовлення свого еко-мерча.
До проєкту вже долучилися 20 компаній, яким не байдуже: Adje ProdBuro, KAMA, Планета Кіно, Comfy, 2332, IAMIDEA, Косатка, NO STARS, ESSE HOUSE, LIMELITE, Chicco, Sheriff, AJAX, Veganistan Brat, Jacuzzi, Burger farm, Banda, illuminator, LT15, Twiga, Україна без сміття та Bickerstaff.734. Символічним стало те, що фото першої колекції мерчу зроблені на сортувальній станції Україна без сміття.
Також стати небайдужим можна отут: https://merch.laskastore.com/
Читайте також:
Екологічний раціон: Швеція закликає харчуватися, як шведи (якщо ви не хочете їсти людятину)