Генеральний директор Uber Дара Хосровшахі вибачилась і надала знижку в 10 доларів пухнастим друзям людей після того, як нещодавня реклама Uber Eats викликала у деяких собак надмірне збудження.
У рекламі, яка є частиною кампанії Uber Eats «Сьогодні ввечері я буду їсти», щоразу, коли здійснюється доставка Uber Eats, дзвонять у двері. Звук, очевидно, привів до того, що собаки деяких власників були занадто схвильовані доставленням їжі, і власники висловили своє занепокоєння в Інтернеті.
«Привіт, @UberEats, немає абсолютно ніяких причин включати дверний дзвінок у вашу рекламу з Люком і Жан-Люком. З повагою, власники собак», — написав у Twitter письменник ESPN Грег Вишинскі.
У коментарях до твіту Вишинського інші власники собак написали, що «наша собака божеволіє від кожного разу, коли лунає дзвінок у двері. Я намагався дотягнутися до кнопки вимкнення звуку, але іноді я був недостатньо швидким». Інші попросили Uber: «будь ласка, позбудьтесь дверного дзвінка в рекламі» з причин, зокрема, які впливають на дресування собак і викликають тривогу.
Обліковий запис служби підтримки Uber у Twitter відповів у коментарях, сказавши людям підписатися на сторінку підтримки, щоб отримати допомогу.
У відео, яке має безтурботний тон, Хосровшахі каже, що «ми ніколи не мали наміру напружувати ваших цуценят, я щиро прошу вибачення».
У подарунок після вибачень Uber Eats пропонує клієнтам 10 доларів, щоб придбати товари для тварин у центрі Uber Pet Supplies за допомогою коду LOKI, який є посиланням на ім’я собаки Хосровшахі. Оголошення було зроблено разом із пожертвуванням Uber у розмірі 50 000 доларів США ASPCA для місцевих притулків у рамках «Betty White Challenge».
У рамках цього завдання люди просять зробити пожертвування своїм місцевим притулкам для домашніх тварин, вшановуючи підтримку Уайта щодо усиновлення тварин.
Читайте також:
Uber відновлює спільні поїздки під новою назвою
Lil Nas X та Elton John стали обличчями нової реклами Uber Eats