• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Чому генеральний директор Uber просить вибачення перед собаками?

18 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Чому генеральний директор Uber просить вибачення перед собаками?
Share on FacebookShare on Twitter

Генеральний директор Uber Дара Хосровшахі вибачилась і надала знижку в 10 доларів пухнастим друзям людей після того, як нещодавня реклама Uber Eats викликала у деяких собак надмірне збудження.

У рекламі, яка є частиною кампанії Uber Eats «Сьогодні ввечері я буду їсти», щоразу, коли здійснюється доставка Uber Eats, дзвонять у двері. Звук, очевидно, привів до того, що собаки деяких власників були занадто схвильовані доставленням їжі, і власники висловили своє занепокоєння в Інтернеті.

«Привіт, @UberEats, немає абсолютно ніяких причин включати дверний дзвінок у вашу рекламу з Люком і Жан-Люком. З повагою, власники собак», — написав у Twitter письменник ESPN Грег Вишинскі.

Hey @UberEats there is absolutely no reason to put a doorbell in your commercial with Luke and Jean-Luc.

Sincerely, Dog Owners.

— Greg Wyshynski (@wyshynski) September 22, 2020

У коментарях до твіту Вишинського інші власники собак написали, що «наша собака божеволіє від кожного разу, коли лунає дзвінок у двері. Я намагався дотягнутися до кнопки вимкнення звуку, але іноді я був недостатньо швидким». Інші попросили Uber: «будь ласка, позбудьтесь дверного дзвінка в рекламі» з причин, зокрема, які впливають на дресування собак і викликають тривогу.

Обліковий запис служби підтримки Uber у Twitter відповів у коментарях, сказавши людям підписатися на сторінку підтримки, щоб отримати допомогу.

У відео, яке має безтурботний тон, Хосровшахі каже, що «ми ніколи не мали наміру напружувати ваших цуценят, я щиро прошу вибачення».

У подарунок після вибачень Uber Eats пропонує клієнтам 10 доларів, щоб придбати товари для тварин у центрі Uber Pet Supplies за допомогою коду LOKI, який є посиланням на ім’я собаки Хосровшахі. Оголошення було зроблено разом із пожертвуванням Uber у розмірі 50 000 доларів США ASPCA для місцевих притулків у рамках «Betty White Challenge».

У рамках цього завдання люди просять зробити пожертвування своїм місцевим притулкам для домашніх тварин, вшановуючи підтримку Уайта щодо усиновлення тварин.

Джерело


Читайте також:

Uber відновлює спільні поїздки під новою назвою

Lil Nas X та Elton John стали обличчями нової реклами Uber Eats

Теги: історіїкреативновини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.