• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Tiktok співпрацює з Creatoriq, щоб допомогти брендам знайти правильних впливових осіб

14 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Tiktok співпрацює з Creatoriq, щоб допомогти брендам знайти правильних впливових осіб
Share on FacebookShare on Twitter

TikTok додає програмну платформу CreatorIQ як нового маркетингового партнера, що дозволяє клієнтам CreatorIQ планувати та проводити маркетингові кампанії для творців TikTok.

Клієнти CreatorIQ тепер бачитимуть показники творців і вмісту з TikTok Creator Marketplace на інформаційній панелі CreatorIQ. Бренди отримають доступ до первинної інформації TikTok щодо демографії аудиторії, тенденцій зростання та ефективності відео.

«Протягом останніх двох років TikTok став потужною платформою для творців, які ведуть культурну розмову для всього цифрового світу», — сказав Тім Совай, операційний директор CreatorIQ, у заяві про угоду. «Це партнерство дасть клієнтам CreatorIQ можливість поєднувати дані та аналітику TikTok від першої сторони з нашими надійними рішеннями для робочого процесу та вимірювання, щоб створювати дійсно ефективні кампанії на основі рентабельності інвестицій. На додаток, це вносить додаткові дані в наші зусилля з розробки та надання стандартизованих контрольних показників для всієї галузі».

До партнерства CreatorIQ мав доступ до колективу авторів і показників основної лінії, як-от облікові записи підписників і показники взаємодії, які допомагали клієнтам знаходити впливових осіб. Клієнти також можуть вручну вводити дані на інформаційну панель для відстеження авторів.

Охоплення TikTok і сила його впливових осіб стали очевидними за останній рік. Додаток для створення коротких відео надає понад 1 мільярд користувачів щомісяця. Популярні TikTokers можуть мати мільйони підписників, і бренди працювали над встановленням відносин, щоб залучити цю аудиторію. Але встановлення зв’язку з потрібним інфлюенсером забирає багато часу, грошей та даних. Інтеграція з TikTok має спростити клієнтам CreatorIQ знайти потрібну підгонку та налаштувати кампанії.

«Творці є джерелом життя нашої платформи, і ми постійно думаємо про нові способи, щоб полегшити їм зв’язок і співпрацю з брендами, — сказала Мелісса Янг, керівник відділу екосистемного партнерства TikTok. — Ми в захваті від інтеграції з елітною групою надійних партнерів, щоб допомогти брендам виявляти та працювати з різними творцями, які можуть поділитися своїм повідомленням автентичним способом».

Партнерство TikTok з’явилося після придбання CreatorIQ у вересні 2021 року Tribe Dynamics, платформи маркетингової аналітики впливу. Серед користувачів Creator IQ — Anheuser-Busch InBev, Airbnb, Calvin Klein, CVS, Dentsu, Disney, H&M, Sephora та Unilever.

«TikTok став ключовою платформою для брендів, які прагнуть долучитися до культури, — написав Гері Ореллана, старший віцепрезидент з маркетингу впливових факторів у Dentsu, Америка. — Можливість отримати доступ до TikTok Creator Marketplace через інформаційну панель CreatorIQ дозволяє нам максимізувати вплив наших зусиль щодо охоплення та управління нашими авторами, об’єднавши їх на різних платформах, надаючи в реальному часі дані першої сторони та підвищивши ефективність для наших клієнтів».

Джерело


Читайте також:

TikTok обігнав Google як найбільш відвідуваний веб-сайт

Теги: брендмаркетингрозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.