В середині далеких 2000-х років мережа McDonald’s із допомогою музиканта Джастіна Тімберлейка запустила свій джингл I’m Lovin’ It, який відтоді став практично синонімом бренду.
Але хоча багато хто впізнає цю нав’язливу пісеньку, мало кому відомо, що її можна відтворити на клавіатурі свого телефону. Тому в Швеції мережа McDonald’s та її агенція Nord DDB вирішили скористатися цим фактом для запуску унікальної кампанії під назвою The Golden Number.
Ця кампанія пропонує любителям фастфуду зіграти джингл McDonald’s на своєму телефоні, а потім натиснути кнопку виклику, щоб зателефонувати за номером, який вийшов.
Знайти потрібну комбінацію цифр не так вже й просто, але якщо її все ж підібрати та зателефонувати, можна взяти участь в розіграші подарункової картки з чималенькою сумою, яка буде дійсною в будь-якій шведській локації McDonald’s.
«Ми вбачаємо в цьому можливість розважити всіх. Для справжніх фанатів McDonald’s настав час здобути собі золоту картку, — пояснює Стаффан Екстам, директор з маркетингу McDonald’s. — Як і наші бургери, джингл McDonald’s став справжньою класикою. Тож, якщо ви здатні зіграти його на клавіатурі й зателефонувати за «золотим номером», ви заслуговуєте і на шанс здобути золоту картку».
Від моменту запуску кампанії слова The Golden Number можна було без жодних пояснень побачити в якості тизера на бейджиках співробітників, на пакуванні та в рекламних роликах.
Переможця такого розіграшу мають оголосити сьогодні, 14 січня.
А Фелікс Йорнеман, креативник агенції Nord DDB, додає: «Коли ми побачили, що на телефоні можна зіграти джингл McDonald’s, і цей номер ще ні за ким не закріплений, ми зрозуміли, що нам випала золота можливість провести цікаву активацію для фанатів цієї мережі фастфуду. Багато хто з нас пам’ятає, як ми дітьми гралися із кнопками телефону, намагаючись створювати мелодії. Тож для декого ця кампанія, певно, буде сповнена солодкої ностальгії».
Читайте також:
На велотренажері та з бургером в руці: оригінальне рішення китайської локації McDonald’s.
В Італії зупинили будівництво McDonald’s, який мав би відкритися поруч із римськими термами Каракалли третього століття.