Кампанія Keep Walking залишається культовою протягом 20 років з моменту запуску. А з часом отримала все більш сучасні ітерації від провідного шотландського бренду віскі.
Як зробити стару кампанію актуальною
У 2021 році бренд запустив програму The Walkers як частину культової кампанії, що включає серію місцевих партнерств із культурними змінами для відродження соціальних просторів у країнах по всьому світу.
Кампанія була започаткована як глобальне зобов’язання створити та фінансувати досвід спілкування, який сприятиме позитивному впливу на всіх, а також допоможе вдихнути життя в соціальні простори, які постраждали протягом останніх років.
Творче виконання
Програма The Walkers втілюється в життя у 10 країнах, включаючи Південну Корею, Таїланд та Індію, завдяки низці місцевих ініціатив.
Остання версія була розроблена в партнерстві з Virtue, креативним агентством бренду, яке провело важливу роботу з тисячолітньою аудиторією та аудиторією покоління Z.
До складу рекламних інтеграцій входять ікона K-pop CL, яка запустила серію заходів на деяких знакових південнокорейських майданчиках, і відома співачка/актриса Віолетт Вотьє, яка допомагає оживити місцеву вуличну культуру та заохочує тайців спробувати новий рекламований товар.
Крім цього, в Індії було запущено серію з понад 250 живих подій, таких як Divine, Ritviz і Lisha Mishra, щоб відсвяткувати та відродити культуру активного життя.
Підняття планки у світі після пандемії
Ця кампанія передбачає інвестиції в розмірі 100 мільйонів доларів за останні 18 місяців від материнської компанії Diageo, щоб допомогти відновленню пабів і барів після пандемії, підтримуючи робочі місця та спільноти по всьому світу через їхню програму «Підніміть планку».
За словами глобального бренд-директора Johnnie Walker Джулі Бремхем: «Для нашої останньої глави The Walkers ми хотіли дослідити, як можемо підтримати наші партнерські спільноти по всьому світу, коли люди знову почнуть спілкуватися.
Програма Walkers — це значущий спосіб працювати з відомими особистостями, яких люблять і цінують, щоб допомогти оживити соціальні простори, аби допомогти місцевій культурі знову стати на ноги та рухатися далі».
Читайте також:
Отримання суперздібностей в рекламі Dole «Hold My Fruit Bowl»